המסע של מכבי תל אביב לליגת האלופות יתחיל הערב (שלישי) ב-20:30 כשהיא תתארח אצל סטיאווה בוקרשט למשחק הראשון מבין שניים, במסגרת סיבוב המוקדמות השני. אם הצהובים יצלחו את המשוכה הרומנית הם יפגשו בשלב הבא את המנצחת מבין שמרוק רוברס וספרטה פראג.

“אני שמח להתכונן למשחק במוקדמות ליגת האלופות, מול יריבה עם כזו היסטוריה עשירה”, אמר היום המאמן ז’רקו לאזטיץ’ במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. על פליסיו מילסון הוסיף: “הוא פה איתנו, הוא בסגל, המצב הוא שהוא נמצא עם הקבוצה ומחר נראה האם ישחק”.

על השחקנים שנמצאים עם הנבחרת האולימפית: “אנחנו לא חושבים על מי שלא איתנו, מכירים את המצב ומאחלים להם בהצלחה. אנחנו פה והשחקנים שלי עשו עבודה קשה בשבועות האחרונים, אנחנו מוכנים. ממה שראיתי באימונים ומאיך שהשחקנים נראים, אנחנו ניתן את הטוב ביותר שלנו”.

מכבי ת"א ממריאה לרומניה

על ההתמודדות עם המצב הפיזי בתחילת העונה אמר: "אנחנו מוכנים ב-100 אחוז בראש וזה מה שהכי חשוב. פיזית נראה, אבל אם נהיה מאורגנים ונשלוט זה יראה שאנחנו מוכנים גם פיזית. אם לא ניראה כמו קבוצה אז ניראה כאילו אנחנו לא מוכנים. אחרי ארבעה שבועות ביחד אני בטוח שנראה רמה טובה, נראה למשך כמה דקות, וננסה לשלוט במשחק".

כשהתבקש להגיב על דברים שנאמרו על מכבי ברומניה ענה: "אני יכול להגיד שהכדורגל לא צפוי ואם מישהו יודע מה יהיה אז אין מה לשחק את המשחק. אנחנו נשחק את המשחק שלנו, אני לא פה כדי להגיב אלא כדי לדבר על כדורגל. אנחנו מכבדים מאוד את סטיאווה והמאמן שלה, אבל אנחנו ננסה לנצח את המשחק. אנחנו לא יודעים מה יקרה אבל אנחנו ננסה".

לסיום התייחס להתרשמותו מהיריבה: "היא נראית טוב, בעיקר נגד וירטוס. בליגה היו הרבה רוטציות ואני בטוח שהם מתכוננים למשחק מולנו. המטרה שלהם היא להגיע לליגת האלופות, ראינו את המשחקים שלהם וראינו שזו קבוצה טובה ומאורגנת עם איכות ושחקנים מסוכנים. ראינו גם דברים שנרצה להשתמש בהם לטובתנו אבל נראה את זה במשחק".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים (ראובן שוורץ)שחקני מכבי תל אביב חוגגים (ראובן שוורץ)

בעניין אחר, מכבי תל אביב תעבוד בשיתוף פעולה עם עירוני רמת השרון בעונה הקרובה ותשאיל לה מספר שחקנים מצומצם, כאשר אחד מהם הוא אורי עזו שהשאלתו נסגרה והוא ינסה לפרוץ דרך הקבוצה בליגה הלאומית. גם יהודה בלאי ואוראל באייה ישחקו העונה ברמת השרון.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה