אחרי שניסתה להחתים את קווין דה בריינה ללא הצלחה, אל אהלי מערב הסעודית התכוונה ללכת בכל הכוח על כוכבה של ריאל מדריד, ויניסיוס ג’וניור ועל פי דיווח ב’מארקה’ הספרדי, הייתה מוכנה להגיש לו את החוזה הגבוה ביותר בהיסטוריה של הכדורגל. 

על פי הדיווח בספרד, אל אהלי “הייתה מוכנה לעשות הכל” כדי להפוך את ויניסיוס לפנים החדשות של הפרויקט הסעודי לקראת אירוח המונדיאל במדינה ב-2034. המועדון הסעודי היה מוכן לשלם סכום של מאות מיליונים לריאל מדריד, כשלשחקן הוצע חוזה של קרוב למיליארד דולר לחמש שנים. 

בספרד מדווחים כי העובדה שבאל אהלי החליטו ללכת ויניסיוס נובעת מהגעתו של אמבפה, שכן במועדון הסעודי חשבו שירידה אפשרית במעמדו של הברזילאי תוכל לגרום לכך שהוא ירצה לעזוב את ריאל מדריד, אך לא כך מצב העניינים, ובספרד בטוחים כי הדבר לא עומד על הפרק, לא מבחינת השחקן, ובטח שלא מבחינת אלופת אירופה. 

בינתיים, עושה רושם שהגעתו של אמבפה לא הולכת לגרוע בשום מצב ממעמדו של ויניסיוס, כשעל פי הדיווח במארקה, המאמן קרלו אנצ’לוטי “מייעד לברזילאי תפקיד מפתח, אף אחד במדריד לא חושב על הקבוצה בלעדיו”. בתוך כך, עוד נכתב כי מנצ’סטר סיטי “ממתינה בציפייה לכל הזדמנות שתופיע לקראת סיום חלק ההעברות ב-30 באוגוסט”, אם כי ברור לכל כי השחקן ימשיך בסופו של דבר במועדון מבירת ספרד. 

עם אמבפה ואנדריק: ריאל מדריד פותחת עונה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה