לאחר שנים ארוכות של עשייה במחלקת הנוער בבית"ר ירושלים, החליט המנהל המקצועי, חיים בן דוד, המוכר לכל כ”בנדה”, לעזוב. מדובר באחת הדמויות המוכרות והאהובות בכדורגל הירושלמי.

לאחרונה קבוצת הנוער חזרה ממחנה אימון בחו"ל בו היה בלגן, אחרי ריבים בין השחקנים, ריבים בין חברי הצוות המקצועי, וכל זה בגלל התערבות על ארוחת בוקר בשווי 40 שקלים לראש, בטורניר כדורגל פנימי שקיימה הקבוצה במחנה האימון.

על פי הידוע בנדה ננזף על ידי אנשי המועדון על מה שקרה במחנה. חיים בן דוד מסר בתגובה ל-ONE: "החלטתי לסיים בשלב זה את תפקידי במועדון. האמת אין לי הרבה מה להוסיף מעבר לזה".

בית"ר ירושלים מסרה: "אנחנו נפרדים מהמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, מר חיים בן דוד, וכמו כן, ממאמן השוערים יונתן פישמן וממאמן הכושר רפאל ברוך. מדובר בהחלטה שהתקבלה בצורה הדדית עקב חוסר שביעות רצון של הנהלת המועדון מההתנהלות סביב קבוצת הנוער, ומספר תקריות שאירעו בזמן האחרון. המועדון יודיע על מינויים חדשים בזמן הקרוב. אנו מודים לשלושה על תרומתם עד כה למועדון, ומאחלים להם בהצלחה בהמשך הדרך".

בתוך כך, ל-ONE נודע כי עמית פולק (2007), שוער הנוער של בית"ר ירושלים, נפצע, ובמועדון החליטו להחזיר אליהם מהשאלה את עדי יששכר (2006), שצורף באחרונה לנוער של הפועל ניר רמת השרון.

פולק, שנפצע באזור הכתף, היה שייך להפועל פתח תקווה בעונה החולפת (2023/24), עמה עלה מליגת נערים א' ארצית דרום, הליגה השנייה בטיבה בשנתון, לליגת נערים א' – על הבכירה. יששכר הושאל בעונה החולפת להפועל כפר סבא וחזר מהשאלה ב-22.7.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה