בזמן שהסגל הנוצץ של הפועל תל אביב קרוב להיות מושלם עם סנטר אחרון וכבר נמצא באימונים על מנת להתכונן לעונה החדשה, עופר ינאי עדיין עובד על נושא שחשוב לו מאוד בקבוצה שלו  – המעבר להיכל מנורה מבטחים.

בעלי הפועל תל אביב נתן אור ירוק להיכלי הספורט להזמין פרקט אדום לקבוצה בשביל שתשחק איתו ביד אליהו, כך נודע לראשונה ל-ONE. בהיכלי הספורט החלו במגעים כדי להביא פרקט נוסף.

כל זאת כמובן עוד לפני שעמותת האוהדים הסכימה בהצבעה למעבר, אז בגלל זה ינאי הודיע לאנשי היכלי הספורט – אם העמותה לא תאשר את המעבר, הוא יספוג את העלות הכספית. העלות מוערכת ב-800-900 אלף שקלים.

היכל מנורה מבטחים. פרקט אדום בדרך (איציק בלניצקי)היכל מנורה מבטחים. פרקט אדום בדרך (איציק בלניצקי)

הבעלים, שמאוד רוצה שהקבוצה תעבור לשחק במנורה מבטחים, יודע שהמעבר הוא הדבר הנכון גם בפן המקצועי וגם בפן הכלכלי והוא מאמין שזה הצעד הנכון והמתבקש. האור הירוק של ינאי להיכלי הספורט להזמין פרקט אדום הוא צעד משמעותי בדרך לשם.

היכלי הספורט החלו כבר במגעים מול מספר חברות בחו”ל על מנת לקבל הצעות מחיר בשביל להביא פרקט כזה לארץ, כאשר כל התהליך ייקח כחודש וחצי עד חודשיים. בסביבת היכלי הספורט מספרים כי ינאי אמר להם שאם העמותה תתנגד למעבר, הוא יממן את העלויות של הפרקט.

כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, כבר בתקופה הקרובה עמותת האוהדים תצביע לגבי המעבר מהיכל קבוצת שלמה להיכל מנורה מבטחים, שעופר ינאי מצפה שהעמותה תבין ותקבל את הרצון שלו ותאפשר את המהלך ליד אליהו.

במידה והפועל אכן תעבור לשחק ביד אליהו, היא תשחק על הפרקט האדום ומכבי תל אביב תמשילך לשחק עם הפרקט הצהוב שלה. לפני משחק של כל אחת מהקבוצות, הפרקט יוחלף, דבר שאפשרי תוך שעה וחצי של עבודה. דבר דומה קורה גם ב-NBA למשל כשלוס אנג’לס לייקרס ולוס אנג’לס קליפרס משחקות על פרקט שונה באותו האולם.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה