הפועל תל אביב מסרה לבלם מקס צ’ליץ’ שחתם מוקדם יותר הקיץ שהוא אינו בתוכניות המקצועיות. מאמן הקבוצה מסאי דגו לא מרוצה מהבלם בצורה מקצועית והעביר לנציגיו כי במצב הנוכחי יהיה לו קשה לקחת אותו בחשבון בתוכניות לעונה הקרובה. אם ימצא קבוצה אחרת - הוא משוחרר.

במועדון לא העבירו את החוזה של צ'ליץ' בבקרה התקציבית ובכל המשחקים בהם שותף בגביע הטוטו - הוא היה על תקן נבחן. המשמעות היא שמבחינת תקנון פיפ”א, הוא יוכל להירשם עד סוף העונה בעוד שתי קבוצות נוספות. מה שכן, החוזה שלו תקף, כך שאם הוא לא ימצא קבוצה - הפועל תל אביב מחויבת לשלם לו את שכרו שבחוזה על פי חוק.

הפועל ת”א מסרה: בשיחה שנערכה אתמול (שלישי) בין מסאי דגו לבלם מקס צ'ליץ, המאמן הביע את אכזבתו מהיכולת של השחקן עד כה - והבהיר לו כי הוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות.

מסאי דגו (ראובן שוורץ)מסאי דגו (ראובן שוורץ)

צ'ליץ' (28) החל לשחק בגרמניה בקבוצת המילואים של דואיסבורג. ב-2020 עבר לשחק בקבוצת לבוב מהליגה האוקראינית, ממנה עבר למסינה מהליגה השלישית באיטליה, ובעונת 2022/23 שיחק במדי ברואה הבולגרית בה רשם 15 הופעות בכל המסגרות.

בעונה שעברה שיחק באלופת בוסניה, בניה לוקה, במדיה ערך 30 הופעות במסגרת הליגה בהן כבש שני שערים - ושיתף פעולה עם חלוץ הרכש מילאן מאקריץ'.

מקס צ’ליץ’ (דוברות הפועל תל אביב)מקס צ’ליץ’ (דוברות הפועל תל אביב)

בתוך כך, אחרי שעסקת גוני נאור להפועל תל אביב מול מכבי חיפה נסגרה אתמול בין המועדונים, היום (רביעי) צפויה להתקיים החתימה הרשמית בין הצדדים. נאור, שסומן בראש סדר העדיפויות של מסאיי דגו, קיבל החלטה לרדת לליגה הלאומית בעיקר בגלל המאמן שאימן אותו בעונה שעברה בכרמל.

במסגרת עסקת ההשאלה, בהפועל תל אביב יוכלו לרכוש את נאור בסיום העונה בכחצי מיליון אירו. השחקן עבר בהצלחה בדיקות רפואיות וכבר הגיע לחודורוב לצורך חתימה רשמית והצגה כשחקן הקבוצה, כאשר אפילו הוא צפוי לערוך את את אימון הבוקר ביחד עם חבריו החדשים ויעבור בבקרה כדי שיוכל להיות בסגל לקראת המשחק נגד הפועל פתח תקווה.

מי שמאבד באופן משמעותי את מקומו הוא הקשר הצעיר אל ים קצנפולסקי שידחק לקצה הספסל ולא מן הנמנע שינסה לצאת לשחק בקבוצה אחרת בהשאלה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה