תאי בריבו בכושר אולי הטוב ביותר בקריירה שלו, לאחר שסיים הלילה (בין ראשון לשני) עם צמד ב-2:2 של קבוצתו פילדלפיה יוניון מול קולורדו ראפידס. לצערו זה לא הספיק בדרך למקום השלישי בגביע הליגות, מכיוון שהוא וחבריו החמיצו שלושה פנדלים בדו קרב מהנקודה הלבנה.

הישראלי עלה לשבעה שערים בגביע הליגות וכבש 13 גולים ב-13 משחקיו האחרונים בקבוצה, כשמבחינה אישית מדובר בטורניר מצוין עבורו למרות ההרחקה המפוקפקת בחצי הגמר. דייגו רוסי ודניס בונאגה כבשו שישה שערים כל אחד ונפגשו בגמר, אך לא מצאו את הרשת, ולכן בריבו סיים כמלך השערים.

בריבו מצא את הרשת ב-7 מתוך 8 הניסיונות האחרונים שלו שהלכו למסגרת, נתון מדהים במיוחד. ממוצע השערים פר דקות שלו בטורניר הוא גול כל 70 דקות. הישראלי סיים בודד בפסגת מלכות השערים במפעל שבו ליאו מסי זכה בעונה שעברה כמלך השערים עם 10 כיבושים.

תאי בריבו (רויטרס)תאי בריבו (רויטרס)

בארה”ב שיבחו: “אם יש משהו אחד חיובי מגביע הליגות הרי שזה תאי בריבו שסיים כמלך השערים למרות שפספס משחק אחד. הוא יקווה לסחוב את קבוצתו ב-9 המשחקים האחרונים של העונה הסדירה”, “דמיינו לומר למישהו בתחילת העונה שבריבו יסיים כמלך השערים. הוא נלחם מתחילת העונה וכעת הוא מהשחקנים החשובים בקבוצה”.

עוד הוסיפו: “פשוט מדהים לצפות בו”, “כל מה שהוא עושה זה להבקיע”, “תאי בריבו עשה זאת שוב”, “הוא לא יכול להפסיק לכבוש”, “זה כבר מגוחך”. אחד האוהדים כתב: “הבחור הזה משוגע, לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי, למה החבאנו את הבחור הזה עד כה”, “איזו תקופה מדהימה שלו”. גם בעמוד הרשמי של גביע הליגות החמיאו: “שערי קלאץ’”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה