עונת 2024/25 החלה ואילו פעילותה של סקציה נס ציונה (בוגרים ומחלקת הנוער שלה) באויר. הסיבה? המפרק הזמני, עו"ד אביתר קרמר, מאמין כי בהליך מהיר יוכל למכור המועדון, כולל מחלקת הנוער שלו ובכך למצוא פתרון לסאגה מתמשחת מאז הסתיימה עונת 2023/24. הסיטואציה שנוצרה היא שישנן קבוצות שממתינות להתפתחויות וכבר חלף לו המחזור הראשון.

לידי ONE הגיע מכתב עליו חתומות הפועל מרמורק, הפועל קריית אונו, מכבי עמק חפר, אדומים אשדוד ושיכון ותיקים רמת גן שהופנה לעו"ד רן כהן ניסן, מנהל המחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל, עם העתק לאמיר כהן, מנהגל אגף התחרויות. הנידון: פנייה דחופה בנושא קבוצות מחלקת הנוער וקבוצת הבוגרים של שיכון ותיקים רמת גן.

בהפועל מרמורק (נערים ב' ו-ג'), הפועל קריית אונו (נוער), מכבי עמק חפר (נוער), אדומים אשדוד (נערים א') ושיכון ותיקים רמת גן (בוגרים) דורשים הבהרות, כל אחת לגבי השנתון אליו מתייחסת היא. כל שש הקבוצות המצויינות צפויות להעפיל לליגה בכירה יותר, באם אכן תתפרק ותיעלם ממפת הכדורגל סקציה נס ציונה, כולל מחלקת הנוער שלה.

"איחוד בפתיחת העונה וחוסר הוודאות פגע ופוגע אנושות בזכויותיהן של הקבוצות", ציינו במכתב הקבוצות הנ"ל, "לרבות זכותה לממש את עלייתן לליגה גבוהה יותר ומעבר לכך בזכות הצדק הטבעי כמו גם תקנוני ההתאחדות לכדורגל. אנו סבורים כי לא ניתן לעכב החלטה בנושא עוד יום נוסף. על ההתאחדות להכריע סופית בעניין כבר היום".

בקבוצות דורשים הבהרות בתוך זמן קצר, ואם לא יקבלו מבוקשם הרי שצפויים לעתור לביה"ד העליון של ההתאחדות בנושא ולקבל הכרעה מהירה ככל הניתן, על מנת לא להתמהמה בנושא כה חשוב, בעיקר בעבור הילדים שנשארים בביתם לנוכח אי-ספורטיביות משוועת. מה גם שיש הורים שפנו ל-ONE וטוענים כי ילדיהם 'שבויים' בסקציה נס ציונה, עד אשר יתבהר עניינה. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה