כריסטיאנו רונאלדו ומנצ’סטר יונייטד סיימו בדם רע. אחרי שדיבר באופן מרתק בפודקאסט של ריו פרדיננד על הקריירה, הביקורות ועל ריאל מדריד, הפנומן הפורטוגלי המשיך לא לעשות חשבון לאף אחד ולפתוח את כל מה שהוא חושב על אריק טן האח והשדים האדומים.

“אני חושב שהעתיד של מנצ’סטר יונייטד מזהיר, הם עדיין בין המועדונים הטובים בעולם. עם זאת, הם צריכים זמן כדי להיבנות מחדש והכל שם צריך להיבנות מחדש”, הבהיר רונאלדו והוסיף: “יונייטד יכולה לזכות בגביע קראבאו, כן, אבל אני מתכוון לתחרויות כמו ליגת האלופות או הפרמיירליג, שבהן יהיה לה קשה. אני מקווה שאני טועה, אבל זה יהיה קשה”.

הכוכב שחצה את רף 900 השערים בקריירה דיבר על טן האח, לו היה חלק אינטגרלי מהפרידה הרעה שלו מהאולד טראפורד: “כשחזרתי למנצ’סטר יונייטד שמחתי מאוד, המועדון צריך להקשיב יותר לשחקנים ששיחקו שם, כמו רוד (ואן ניסטלרוי, עוזרו של טן האח). אם טן האח יקשיב לו זה יכול לעזור לו הרבה”.

כריסטיאנו רונאלדו ואריק טן האח (רויטרס)כריסטיאנו רונאלדו ואריק טן האח (רויטרס)

אחר כך, כריסטיאנו כבר היה קצת יותר בוטה: “טן האח אומר שהם לא יכולים להתחרות ולזכות בליגה ובליגת האלופות. אתה המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד, אתה לא יכול להגיד את זה. הוא צריך להגיד בראש שלו שאולי אין לנו את הפוטנציאל הזה, אבל הם ינסו”.

הפורטוגלי המשיך בקו שלו: “המאמן חייב להקשיב לעצות של אחרים, כמוך (פרדיננד), רוי קין, פול סקולס, גארי נאוויל או סר אלכס פרגוסון. אתה לא יכול לבנות מחדש מועדון שאתה לא מבין בו”. לסיום, רונאלדו גם לא שכח לעקוץ בחצי הומור: “ראיתי שבעלי יונייטד שיפצו את מגרש האימונים, אז אני שמח שדברים כן משתנים”.

האח הקטן של אמבפה מצליח להטריל אותו
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה