משחק חריג מאוד בליגה הצרפתית. המחזור החמישי יצא לדרך הערב (שישי) עם מפגש חד צדדי לחלוטין, כאשר ניס שאירחה את סנט אטיין הוליכה 0:6 בהפסקה על קבוצתם של שניים מהאקסים של מכבי חיפה, ובסיום מחצה 0:8 את יריבתה בתצוגה חד צדדית שלא נראתה כמותה שנים בליגה הזו.

פייר קורנו שנרכש מהקבוצה מהכרמל בקיץ והגשים את חלומו לשחק בליגה הצרפתית הבכירה בוודאי לא חשב שהדבר הבא יקרה לו: הוא הוחלף יחד עם עוד שני שחקנים בדקה ה-36 כשלוח התוצאות הראה 0:4 לקבוצה המקומית, אך גם לאחר שירד העניינים לא בדיוק השתפרו.

את השער הראשון של ניס הבקיע אקס מכבי חיפה דילן בטובינסיקה שכבש לרשת הלא נכונה בדקה ה-4. בהמשך טאנגוי אנדומבלה, מוחמד עלי צ’ו ויוסופה מוקוקו (צמד ובישול) הוסיפו, כאשר גם  איבן גסאן כבש בתווך – הכל ב-39 דקות.

אחרי שאוהדי סנט אטיין נטשו כולם את האצטדיון בהפסקה, הקצב במחצית השנייה נרגע, אך בדקה ה-76 ניס שוב כבשה כשסופיאן דיופ הבקיע את השביעי, ופבלו רוסאריו הרשית את השמיני בפנדל (86). הסטטיסטיקה מהמשחק מביכה במיוחד עבור סנט אטיין שרשמה איום אחד בלבד למסגרת לעומת 10 בעיטות למסגרת של היריבה, מהן 8 נכנסו. בסך הכל האורחת איימה שש פעמים לעומת 18 של המקומיים.

ההפסד הצורם הזה מגיע דווקא אחרי שבמחזור הקודם סנט אטיין השיגה נקודות ראשונות עם 0:1 על ליל, אבל כרגע הקבוצה במקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן ועלולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום בסיום המחזור, כשמנגד המנצחת עלתה לפחות זמנית למקום החמישי.

גרמניה: 2:3 למיינץ על אוגסבורג

במשחק רב שערים, השיגה האורחת את ניצחונה הראשון העונה למרות שנותרה בעשרה שחקנים מהדקה ה-35 ועקפה בכך את יריבתה, שספגה כרטיס אדום בדקה ה-70. ארמינדו סיב ויונתן בורקארדט כבשו ראשונים (13 ו-15), קבן שולטרבק צימק בדקה ה-25 ונאדים אמירי הורחק בכרטיס צהוב שני אחרי 10 דקות.

בדקה ה-49 בורקארדט השלים צמד, ושמואל אסנדה שצימק בדקה ה-57 הורחק בדקה ה-70. בתוספת הזמן אוגסבורג עוד קיבלה פנדל, אבל לאחר התייעצות השופט עם ה-VAR הוחלט שלא להעניק לה בסוף כדור עונשין מ-11 מטרים והתוצאה נותרה 2:3 למיינץ.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה