ביום רביעי האחרון נערך מחזור אמצע שבוע בכמה מליגות הנערים והנוער. בשני מגרשים בצפון הארץ התרחשו אירועים אלימים בהשתתפות גורמים משתי הקבוצות. היום (שני) התפרסמו דו"חות השיפוט מהמשחקים בין קבוצות נערים א' של מכבי חיפה ובני יהודה, ובין נערים ב' של הפועל עכו ואהלי טמרה. בשני הדו"חות מאשימים שופטי המשחקים גורמים משתי הקבוצות באחריות להתרחשות האירוע. הקבוצות צפויות להתייצב לומר את דברן בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

בליגת העל של שנתון נערים א'. המשחק הדרמטי ביותר נערך במגרש "קצף" בחיפה, שם מכבי חיפה, שפיגרה 1:0 במחצית המשחק מול בני יהודה, הצליחה לחולל מהפך דרמטי בתוספת הזמן, שלטענת אנשי בני יהודה הייתה חריגה במיוחד, ולנצח 1:2.

בתום המשחק אירעה קטטה במרכז המגרש בין שחקנים משתי הקבוצות. עיקרי הדברים מדו"ח השיפוט של רפאל גבע, מאשימים שחקנים משתי הקבוצות וכן את פסיכולוג הספורט של מכבי חיפה, כמי שהיו מעורבים באירוע: "לאחר שריקת הסיום, שחקן של מכבי חיפה התגרה בשחקן של בני יהודה בתנועת ניצחון, שחקן של בני יהודה הגיב לו בקללות. כמה שניות לאחר מכן, לאחר שהצוות המקצועי, שחקני ההרכב והספסל של מכבי חיפה נכנסו אל שדה המשחק על מנת לחגוג את הניצחון - ניגש שחקן של בני יהודה לעבר שחקן מכבי חיפה, חבט בו באגרופו ונתן לו בעיטה.

“בד בבד זיהיתי שחקן של בני יהודה רץ מכיוון ספסל המחליפים בריצת ספרינט לעבר ההמולה, מזנק על שחקן ממכבי חיפה וחובט בו באגרופו. שחקנים נוספים מבני יהודה הצטרפו להכות את שחקני מכבי חיפה, דבר שיצר תגרה גדולה בין שחקני ההרכב, הספסל והצוות המקצועי מצד שתי הקבוצות. רובם היו מעורבים בצורה אקטיבית בתגרה, הכו, דחפו וקיללו. שחקן מכבי חיפה הצטרף אל תוך המהומה ונתן אגרוף ובעיטה לשחקן בני יהודה. לאחר מכן, שחקן של בני יהודה הצטרף אחריו אל המהומה. לאחר התפזרות כל השחקנים, כשהגעתי אל חדר ההלבשה, עוזר השופט, יהב חזן, דיווח כי שחקן מכבי חיפה הכה שחקן יריב במספר אגרופים".

פסיכולוג הספורט של מכבי חיפה מוזכר גם הוא כמי שלטענת הקוון היה מעורב באירוע: "עוזר השופט, אנאס כנעני, ציין בפניי כי זיהה את פסיכולוג הספורט של קבוצת הנוער, מר תמיר בר, נכנס אל תוך שדה המשחק (אף ע"פ שלא היה רשום בטופס המשחק), מתנגש בשחקן של בני יהודה וחובט בו".

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "דו"ח השופט אינו משקף את שארע, ואף רחוק מכך.  פסיכולוג הקבוצה, תמיר בר, נכנס במטרה להפריד בין השחקנים. האירוע צולם, מתועד ונבסס את טענותינו בבית הדין".

בנוסף, המשחק בין הפועל עכו לאהלי טמרה פוצץ עוד לפני המחצית הראשונה. בדו"ח השופט נכתב: "בדקה ה-30 למשחק החל ויכוח בין שני שחקנים משתי הקבוצות, כתוצאה מהוויכוח הזה החלה מהומה כוללת בין שתי הקבוצות, שכללה אלימות קשה מצד שתיהן. במהומה השתתפו אוהדים גם כן ולאחר כמה דקות החלטתי לפוצץ את המשחק. גם לאחר שירדתי מהמגרש, המהומה לא הסתיימה".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה