לקראת העונה הקרובה, הפועל עכו ממשיכה בתהליך בניית הסגל שלה. לאחר סיום המשא ומתן מול מכבי פתח תקווה, מועדון הכדורגל הודיע היום (ראשון), באופן רשמי על החתמתו של החלוץ מוחמד חטיב. השחקן מצטרף לשורות הקבוצה לאחר תקופה שבה שיחק בליגה הלאומית, ומביא עמו ניסיון שצבר במסגרות השונות בהן הופיע עד כה במהלך הקריירה המקצועית שלו.
חטיב יצטרף למצבת השחקנים של הקבוצה בחלק הקדמי במטרה להשתלב בתוכניות המקצועיות לקראת העונה שבפתח. בהודעת המועדון נכתב: ״החלוץ מביא עמו יכולת מוכחת בכיבוש שערים ונוכחות התקפית, תכונות שהקבוצה בחרה להוסיף לסגל שלה. במועדון מצפים כי השילוב של השחקן החדש יסייע לקבוצה להתמודד עם האתגרים שעומדים בפניה במסגרת הליגה בעונה הקרובה״.
מוחמד חטיב התייחס למעברו למועדון מיד לאחר חתימתו על החוזה הרשמי: ״כבר בפגישה שקיימנו הרגשתי שיש פה בית חם עם אנשי צוות מצוינים שעושים עבודה טובה. עכשיו זה הזמן למעשים ולעבודה קשה במגרש בכל יום מחדש״. המועדון מצידו התייחס להצטרפותו של השחקן: ״מוחמד, ברוך הבא להפועל “אלמוג” עכו. אנו מאחלים לך עונה מוצלחת, רצופת שערים ורגעים מרגשים במדים שלנו״.