אחרי שהשלימה עלייה לליגה הבכירה במחזורי הסיום של הליגה הלאומית, מכבי פתח תקווה ממשיכה בהכנות שלה לקראת עונת 2026/27 בליגת העל והיום (ראשון) הודיעו במועדון על צירופו של שחקן רכש חדש.

מדובר בלי-ים דן בן ה-21, קשר אחורי ששיחק בשנים האחרונות במכבי נתניה ובעונה שעברה הושאל לחצי עונה בהפועל רעננה, כאשר בעבר אף היה שייך למועדון ממלאבס כשהיה חלק מקבוצת נערים ג’. דן מצטרף לקבוצה בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

לאחר החתימה אמר לי-ים דן: “אני שמח ונרגש לחתום בקבוצה, מודה על האמון בי ומצפה כבר לפגוש את חבריי לקבוצה ואת כל הצוות המקצועי, אני בא לתת את כל כולי ולעבוד קשה למען הקבוצה”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה