הפועל רמת גן גבעתיים ממשיכה בבניית וחימוש הסגל שלה לקראת העונה הקרובה ומאותתת על כוונותיה להמשך. האורדונים הודיעו היום (שני) על רכש נוסף למרכז השדה, כאשר הקשר אופק עובדיה חתם רשמית בשורות הקבוצה. עובדיה מצטרף לפרויקט המסקרן שנבנה במועדון, לאחר ששיחק בשלוש השנים האחרונות במדיה של מכבי הרצליה.
הקשר נחשב לאחת מפריצות העונה החולפת בליגה הלאומית והיה בורג מרכזי מאוד בעונה הטובה שרשמה מכבי הרצליה. הוא סיים את העונה עם מאזן אישי מרשים הכולל חמישה שערים וארבעה בישולים, יכולת שגם זיכתה אותו במקום של כבוד בהרכב העונה של ליגת המשנה. בזכות הצטיינותו, עובדיה זכה למספר הצעות מקבוצות שונות, אך בסופו של דבר בחר להצטרף לשורות האורדונים.
עובדיה חתם במועדון על חוזה לעונה אחת, הכולל אופציה לעונה נוספת. לאחר מעמד החתימה, שיתף אופק עובדיה בתחושותיו לקראת האתגר החדש: "אני מאושר להצטרף למועדון עם היסטוריה מפוארת ועתיד מבטיח. זהו פרויקט חדש שמכוון גבוה. שמעתי המון על הקהל שלנו ואני כבר מדמיין אותו מטריף אותנו במגרש, יאללה הפועל".