הפועל חולון כבר סיימה את העונה ומסתכלת קדימה, כשהקבוצה הודיעה היום (שני) על מהלך לשימור הסגל: המועדון מימש את האופציה שהייתה על יאיר קרביץ, והוא יישאר לעונה נוספת.

הרכש של הסגולים הצטרף לקבוצה רק בעונה האחרונה שבה העמיד ממוצעים של 7.4 נקודות, 3.8 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים למשחק. כעת הוא יישאר גם ב-2026/27.

לאחר החתימה אמר קרביץ: "אני שמח וגאה להמשיך לעונה נוספת בהפועל חולון. מהרגע הראשון התחברתי והרגשתי את העוצמה של המועדון, הקהל והקהילה. תודה על האמון, ואני מחכה לפגוש את הקהל ביציע ולעשות הכל כדי להביא הצלחות למועדון".

מאמן הקבוצה, פרדראג קרוניץ', אמר: "קרביץ שחקן שעבד קשה מאוד העונה ונתן את כל כולו לקבוצה. יש לו אמביציה והוא רוצה להתקדם ולשפר את הקבוצה שלנו ואת עצמו ואני שמח שהוא ממשיך איתנו".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה