מכבי פתח תקווה עובדת קשה בגזרת החיזוק לעונה הבאה על מנת לא לשוב כבר אחרי עונה אחת לליגה הלאומית. העולה החדשה הודיעה היום (שלישי) על צירופו של הקשר איברהימה סומא, ששמו נחשף לראשונה כאן ב-ONE. סומא סיכם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו טל בן חיים.

סומה בן ה-22 נולד בגינאה ומשחק בעמדת הקשר האחורי, הוא החל את דרכו באקדמיית SOAR ומשם עבר לשחק בליגה המולדובית במדי זימברו קישינב ושריף טירספול, שם הספיק לצבור ניסיון ולקחת חלק גם במשחקי המוקדמות של המפעלים האירופיים.

הקשר החדש עתיד לנחות בימים הקרובים על מנת לערוך בדיקות רפואיות ולאחר מכן להצטרף לאימוני הקבוצה. בכך, יהפוך סומא לזר החמישי של הקבוצה והשלישי שמצטרף אחרי קייל ספנס ופאבלוס קוראה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה