יישאר ביוון? לפי דיווח של האתר המקומי ‘מיקריליגה’, הליגיונר גוני נאור עשוי להמשיך לשחק במדינה השכנה, אך לרדת לליגה השנייה, כאשר פאניוניוס שמה עליו עין.
נאור, שחתם בלאריסה בינואר האחרון, הספיק לשחק 19 משחקים במדי הקבוצה, כאשר בישל פעם אחת ולא הצליח למצוא את הרשת. לפי הדיווח, הקשר צפוי להמשיך בקריירה מחוץ לישראל, גם אם זה כרוך בירידה לליגה השנייה
אדם קידן אמר: “מאשר שאכן הייתה פניה אבל גוני לא ישחק בליגה השנייה ביוון”