כנגד ארבעה בנים דיברה התורה: אחד חכם, אחד רשע, אחד תם ואחד שאינו יודע לשאול… חכמינו למדו זאת מארבע פעמים שמוזכר בתורה, אבל אצלנו בספורט קצת פחות. כמדי שנה ליקטנו עבורכם את ארבעת הנבחרים!

חכם, רשע, תמה ושאינו יודע לשאול... (מערכת ONE)חכם, רשע, תמה ושאינו יודע לשאול... (מערכת ONE)

חכם - רמי גרשון

כן כן, המדור הביא את כובע החכם של הפסח הזה לשחקן מכבי חיפה, שעשה את עסקת חייו כשהתביית על נטע אלחמיסטר עוד הרבה לפני שהיא הייתה גדולה ומבוקשת. היא הייתה אז רק האקסית של לירן דנינו (זוכרים???) ומאז הפכה לאימפריה מהלכת - חנויות בבעלותה, חברת בגדי ים משגשגת, קמפיינים בארץ ובעולם וכו’... היא מתנוססת כמעט בכל מקום בשלטי חוצות. והחוזים הכספיים שלה? יכולים לבייש בשקט כדורגלני צמרת. השנה הוא נעל את הבאסטה ושלף לה טבעת שתהיה שלו לעד. חכם!

עסקת חייו! (אינסטגרם)עסקת חייו! (אינסטגרם)

רשע – גבריאל תאמאש

שאינו יודע לשתות?!? המדור הלך לכיוון הרשע... קבלו את בלם הפועל חיפה, שגרם לבוסים שלו להתרכז בעיקר סביב מעצרו. והנה תזכורת למי ששכח - ב-26.3 נתפס בלם הפועל חיפה בכביש החוף כשהוא נוהג במהירות מופרזת תחת השפעת אלכוהול.... זו לא הפעם הראשונה ששחקן כדורגל נתפס, באופן אירוני גם תחת השפעה, אבל במקרה של הבלם המצב היה די חמור... מאז חלפו לא מעט ימים, והשחקן נמצא עדיין במעצר (שישה ימים מתוכם במעצר ושבועיים במעצר בית מלא!! ללא יכולת לצאת לאימונים ומשחקים!). הרישיון שלו נפסל והוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ, כאשר שישה מפקחים נמצאים 24/7 סביבו... בינתיים, בית המשפט דחה את בקשת השחרור של הבלם והמנכ"ל אורן שטרלינג כבר פנה לשרה מירי רגב וגלעד ארדן. מי התנהג ברשעות למקצוע שלו?

התנהג ברשעות למקצוע... (עמרי שטיין)התנהג ברשעות למקצוע... (עמרי שטיין)

תם – אלונה ברקת

המדור שלף השנה את כרטיס התם לבוסית הגדולה של הפועל באר שבע, שהדהימה לא מעט אנשים עם ההצטרפות שלה לפוליטיקה… מפלגת הימין החדש בניצוחה אפילו לא עברה את אחוז החסימה בבחירות האחרונות, ואלונה לא תשב בכנסת הבאה שלנו... אל תחשבו שהיא התייאשה, למרות הכישלון הגדול בבחירות, אלונה ברקת מתכוונת להמשיך ולהילחם על מקומה בחיים הציבוריים. OK.

חשבה שתיכנס לכנסת... (אינסטגרם)חשבה שתיכנס לכנסת... (אינסטגרם)

שאינו יודע לשאול – בן רייכרט

ההגדרה המדויקת יותר לקשר של מ.ס אשדוד היא כנראה שאינו יודע לבחור… אחרי שהיה הבטחה גדולה לפני כמה שנים, הקשר ירד שנתיים ברציפות ליגה – עם הפועל תל אביב ועם הפועל עכו – והוא בדרך הנכונה לירידה שלישית ברציפות… וזה בלי להזכיר את הירידה עם רמת השרון. המדור כמובן תוהה איפה הוא טעה בקריירה שלו במעבר בין כל כך הרבה קבוצות שירדו ולא הצליחו לשרוד… נראה שהדבר היחיד שהלך לו בשנים האחרונות זו החתונה עם ליז דדון שלו! או יותר נכון, ליז רייכרט…

הדבר היחיד המוצלח בשנים האחרונות... (חגי מיכאלי)הדבר היחיד המוצלח בשנים האחרונות... (חגי מיכאלי)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה