טקס כדור הזהב שנערך אתמול בפאריס, ריכז אליו את השחקנים הטובים ביותר בעולם הכדורגל. כולם (טוב, כמעט כולם...), הגיעו כדי לכבד בנוכחותם את הענקת הפרס האישי החשוב ביותר בעולם הכדורגל. אז אנחנו כבר יודעים שליאו מסי זכה בתואר בפעם השישית, אבל את ההצגה גנב דידייה דרוגבה.

חלוצה לשעבר של צ’לסי, שהיה אחד ממנחי הטקס, הזכיר שוב מדוע הוא היה אחד הכדורגלנים האהובים בעולם. ברגע של כנות, שיתף השחקן מחוף השנהב על רגע מיוחד בקריירה שלו.

הסלפי מזווית אחרת (מערכת ONE)הסלפי מזווית אחרת (מערכת ONE)

אחרי אותו משחק בו ברצלונה סיימה ב-1:1 עם צ’לסי בחצי גמר ליגת האלופות מהשער של אינייסטה, הגיע ילד לדרוגבה וביקש ממנו להצטלם איתו. דרוגבה, שהיה נסער מטעויות השיפוט הקשות נגד האנגלים באותו משחק (עם התגובה הבלתי נשכחת לעברו של השופט טום הנינג אוברבו), סירב לאותו ילד.

הסלפי של דרוגבה ואמבפה. מסי וואן דייק מציצים ברקע (מערכת ONE)הסלפי של דרוגבה ואמבפה. מסי וואן דייק מציצים ברקע (מערכת ONE)

בהמשך הוא הבין שהיה מדובר בקיליאן אמבפה, אז ילד בן 10, שהתאמן אצל הבלוז. דרוגבה הקים את כל הקהל באולם, ביקש מהכוכב הצרפתי להצטרף אליו לתמונה, התנצל, והעניק לנו את אחד הרגעים הגדולים של השנה בספורט.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה