משבר הקורונה גרם לכל העולם לעשות סטופ ולחשוב קצת על החיים...אפילו הרבה. הכל נלקח בפרופורציות, שום דבר כבר לא מובן מאליו, מהדברים הכי בסיסיים שהורגלנו אליהם לפני המשבר, ועד הגדולים יותר…

תורג'מן חוגג. שום דבר כבר לא מובן מאליו (האתר הרשמי של ויסלה קראקוב)תורג'מן חוגג. שום דבר כבר לא מובן מאליו (האתר הרשמי של ויסלה קראקוב)

אלון תורג’מן, הליגיונר שלנו בפולין, חלוץ ויסלה קראקוב, כתב על כך בחשבון האינסטגרם שלו, בפרץ של יצירתיות וזווית מעניינת למצב...תקראו:

“הלכנו לישון בעולם אחד והתעוררנו באחר לפתע”, כתב תורג’מן. “לדיסנילנד אין קסם, פאריס כבר לא רומנטית, ניו יורק עיר עם הפסקה, החומה הסינית כבר לא חזקה כמבצר והאבן השחורה במכה, ריקה.

פרץ של יצירתיות (אינסטגרם)פרץ של יצירתיות (אינסטגרם)

“החיבוקים והנשיקות נהיו פתאום לאויבים והעובדה שלא לבקר את ההורים והחברים הוא אקט של אהבה. פתאום אתם מבינים שהכוח, היופי והכסף לא שווים כלום ואתם לא יכולים להשיג לכם חמצן שעליו אתם נלחמים. העולם ממשיך את חייו והוא מאוד יפה הוא הכניס לכלוב רק את האנושות.

וגם זווית מעניינת למשבר (מערכת ONE)וגם זווית מעניינת למשבר (מערכת ONE)

אני חושב, שהוא שולח לנו מסר: ‘אתם לא כל כך נחוצים. האוויר, האדמה, המים והשמיים בלעדיכם מרגישים טוב, ואפילו טוב מאוד. כאשר תחזרו, תזכרו שאתם האורחים שלי, ולא הבעלים שלי’. חומר למחשבה”.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה