לאור ההצלחה של “הלב של סרחיו ראמוס”, סדרת הדוקו על קפטן ריאל מדריד ונבחרת ספרד שיצאה לאור בשנים האחרונות, “אמזון פריים וידאו” הודיעה כי תפיק סדרה תיעודית נוספת על ראמוס שתיקרא “אגדת סרחיו ראמוס” ותעלה בלעדית בענקית הסטרימינג ב-2021 ותשווק ביותר מ-240 מדינות ברחבי העולם…

הסיבה שראמוס עדיף על בנזמה בפנטזי

בששת הפרקים שירכיבו את ההפקה החדשה, יוצגו אבני הדרך בקריירה של ראמוס ככדורגלן. בספרד מציינים כי העבודה על הסדרה כבר יצאה לדרך בחודשים האחרונים ונעצרה בשל מגפת הקורונה. כעת, “אמזון” הודיעה שהיא תחודש בחודשים הקרובים, כשהמצב הבריאותי יאפשר זאת…

השקת הסדרה הקודמת. בשנה הבאה שוב על השטיח האדום (אינסטגרם)השקת הסדרה הקודמת. בשנה הבאה שוב על השטיח האדום (אינסטגרם)

“אני נרגש מאוד להמשיך ולשתף אתכם בכל סיפוריי, להראות לכם רגעים חדשים, של שמחה, של צער, של אשליה...שהם חלק מחיי המקצועיים והאישיים שעזרו לי להיות האדם אני היום”, אמר ראמוס על הסדרה. “אחרי ‘הלב של סרחיו ראמוס’, הסדרה הזאת תהיה מבט עמוק, כן וקרוב על העבר והעתיד שלי, ותראה היבטים שעוד לא נראו על הקריירה שלי לאורך כל השנים האלה”.

החיים שלו בדרך להיחשף, עם פילאר והילדים, העבר והעתיד (אינסטגרם)החיים שלו בדרך להיחשף, עם פילאר והילדים, העבר והעתיד (אינסטגרם)

לנו רק נשאר להמתין בסבלנות ולקוות שהקורונה לא תדחה שוב את ההפקה המסקרנת הזאת...מה שבטוח, לגבי מה שיוצג בסדרה – ככה עוד לא ראינו אותו.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה