עלילותיו של אנדריי ארשבין, חלוץ ארסנל, זניט סנט פטרסבורג ונבחרת רוסיה לשעבר, מסופרות מדי פעם לפעם בתקשורת העולמית ועכשיו מגיע סיפור נוסף ממולדתו, מאת כוכבת הפורנו לולה טיילור, שסיפרה על מפגש ביניהם במסעדה בגלנדז'יק...ככה זה רק התחיל.

לולה טיילור ואנדריי ארשבין. עוד סיפור הזוי עליו (אינסטגרם)לולה טיילור ואנדריי ארשבין. עוד סיפור הזוי עליו (אינסטגרם)

אז השניים נפגשו בעיירת הנופש לחוף הים השחור, הפופולרית בקרב עשירי המדינה והסלבים, וטיילור, או בשמה האמיתי, ליובוב בושויבה, סיפרה לערוץ הטלוויזיה הרוסי “KP” כי היא וחברתה פגשו את ארשבין, את חברו כדורגלן נבחרת רוסיה לשעבר ולדימיר ביסטרוב ובחור נוסף בשם אלכסנדר, ולא חסכה בפרטים…

קודם סלפי ורק אז... (אינסטגרם)קודם סלפי ורק אז... (אינסטגרם)

“לא יכולתי להאמין שהקפטן לשעבר של נבחרת רוסיה הזמין אותי לשולחן שלו", אמרה על המפגש עם ארשבין, ששיחק במשך ארבע עונות בפרמייר ליג עם ארסנל. “הם התייחסו אלינו יפה, הזמינו שני בקבוקים של יין איכותי בן 12 שנה, נרגילה ועוד. ארשבין היה שקט מאוד, ביסטרוב דיבר בלי להפסיק כדי לנשום, הוא בחור מהנה”.

"זה היה טיפשי" (אינסטגרם)"זה היה טיפשי" (אינסטגרם)

לאחר מכן, היא סיפרה מה קרה כשהגיעו יחדיו לחדר המלון שלהם והדברים לא בדיוק התקדמו כמו שהיא תכננה: “זה היה טיפשי מצדי לדחות את ההצעה שלהם! הלכנו איתם לשם, הגענו לחדר, ארשבין וביסטרוב שכבו על המיטה ולפני הכל ביקשתי סלפי למזכרת. הם התחילו להתעצבן ממש, ואמרו 'את יכולה לקבל מה שאת רוצה אחרי שנסיים’. באותו הרגע החבר השלישי שלהם, אלכסנדר, התחיל לתפוס את הטלפון שלי ולקחת אותו ממני. התעצבנתי ויצאתי מהחדר. הם נעלבו, היו כל כך מוזרים – רצו לשכב איתי אבל לא היו מוכנים לסלפי”.

ממשיך לככב במדורי הרכילות גם הרבה אחרי סוף הקריירה (רויטרס)ממשיך לככב במדורי הרכילות גם הרבה אחרי סוף הקריירה (רויטרס)

מבין שלל סיפורי ההזיה על הכדורגלן הרוסי ההולל, זה האחרון שפורסם ולא פחות הזוי מהקודמים...ובטוח שגם לא האחרון שנשמע עליו.

    הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה