שנת תש”ף כבר מאחורינו, שנת תשפ”א יוצאת לה לדרך וכמיטב המסורת שלנו במדור, סיכמנו לכם את השנה החולפת בדרכנו, עם נשות השנה: שי זהבי אותה גילינו מחדש בשלל הזדמנויות, מירן בוזגלו שנפתחה מול כל האומה והפכה לדמות נערצת, פיינליסטית “הישרדות VIP” ירדן ג’רבי, נטע אלחימיסטר שמרחיבה את פעילותה בזירה הבינלאומית ואלונה ברקת שהיא עדיין הבעלים של הפועל באר שבע ולא תעזוב כל כך מהר.

ירדן ג'רבי, שי זהבי, אלונה, מירן ונטע (גרפיקה: קרולינה אריכמן)ירדן ג'רבי, שי זהבי, אלונה, מירן ונטע (גרפיקה: קרולינה אריכמן)

שי זהבי – בעוד על ערן עברה שנה קשה והוא כמעט לא שיחק כדורגל בגלל הקורונה, לאשתו נחשפנו ועוד איך, אפילו גילינו אותה מחדש. דעתנית יותר מתמיד, דואגת שכל העולם יקרא וישמע את מה שהיא חושבת, פחות מאחורי הקלעים ויותר בפרונט, בכל הכוח.

ערן ושי זהבי (חגי מיכאלי)ערן ושי זהבי (חגי מיכאלי)

מאז המעבר לסין, היא לקחה צעד קדימה בתחום הכושר והלייפסטייל. הטיפים, הסרטונים, הפוסטים וההדרכות היו רק יריית הפתיחה לאימפריה שהיא נהייתה ברשתות החברתיות, ועכשיו היא פורשת כנפיים.

שי זהבי (חגי מיכאלי)שי זהבי (חגי מיכאלי)

אחרי שעברה מהתחום שלה לכל מה שעולה על דעתה, וצברה עוד ועוד עוקבים שממש לא קשורים לעולם הכדורגל הישראלי, היא גם ביקרה לא פעם ולא פעמיים את הסינים על הטיפול שלהם בקורונה, את המצב שלנו בארץ, את השכנים בסביון שהתלוננו על המוסיקה המזרחית, ובעיקר לא דופקת חשבון לאף אחד.

שי זהבי (חגי מיכאלי)שי זהבי (חגי מיכאלי)

רק השבוע היא השיקה את מותג אופנת הספורט החדש שלה, “RUZE”, ויצאה לדרך חדשה בפני עצמה. לא רק אשתו של ערן זהבי, אלא בעלת מותג וגם דוגמנית, שהציגה לעולם את הדגמים שלה, בדרך למכירתם ובתקווה להצלחה גדולה. אחרי התקופה בסין, היא, ערן והילדים בדרך ליעד הבא, ככל הנראה לפ.ס.וו איינדהובן ההולנדית. ותסמכו עליה, כמו שבעלה כובש כל יעד ושובר כל שיא, גם היא תמשיך לשגשג ולהצליח.

המותג החדש של שי זהבי

מירן בוזגלו – גם היא, כמו שי זהבי, כיכבה לא פחות מבעלה בשנה החולפת, אם לא יותר. מעבר להצלחה הגדולה של “הבוזגלוס”, שם הקהל הישראלי הכיר באמת את מירן האמיתית, היא המשיכה להיפתח אליו לאט לאט גם ברשתות החברתיות והפכה למודל של ממש.

מירן בוזגלו (אינסטגרם)מירן בוזגלו (אינסטגרם)

טיפים של בישול, אימוני כושר, עצות לטיפוח, אופנה ומה לא – מירן הפכה לגורו של הכל בערך. כל זה, כשהיא מציגה לעולם את החיים המטורפים שלה בבית משפחת בוזגלו עם הבעל מאור, הילדים המקסימים, המשפחה העוטפת משני הצדדים, אבל גם לא מהססת לספר על הקשיים.

מירן בוזגלו (אינסטגרם)מירן בוזגלו (אינסטגרם)

מי שמציגה את החיים הטובים מדי יום, דואגת גם לציין מדי פעם לפעם שמה שרואים בסטורי זה לא מה שקורה במציאות ברוב הזמן. באינסטגרם היא הודתה בגילוי לב על הלחצים, הקשיים הנפשיים וההתמודדות, באומץ גדול ועוררה השראה. כל זה מבלי להזכיר את הקמפיינים שהיא קוטפת בקצב. בשורה התחתונה, מירן הפכה למותג והיא לא מתכוונת לעצור השנה.

מאור ומירן בוזגלו (אינסטגרם)מאור ומירן בוזגלו (אינסטגרם)

ירדן ג'רבי – המדליסטית האולימפית שלנו היא הנציגה של “הישרדות VIP” בנשות השנה, בזמן שאסי בוזגלו הוכתר כשורד האחרון ומככב באנשי השנה. ג’רבי, שאחרי אוהדי הספורט הישראלי כל עם ישראל התאהב בה על המסך הקטן בתוכנית הריאליטי המצליחה, הייתה האישה היחידה שהגיעה לגמר, והיא הגיעה אליו בזכות.

ירדן ג'רבי ועידן חביב (צילום: אור דנון)ירדן ג'רבי ועידן חביב (צילום: אור דנון)

הג’ודאית לשעבר עשתה כבוד לכל אורך העונה לספורט הישראלי, לג’ודו ולמי שהיא כאדם. ערכית, תחרותית בצורה בלתי רגילה, חזקה פיזית ומנטלית ובעיקר ווינרית בנשמה. אחרי מה שראינו ממנה בהישרדות, מגיעות לה עוד כמה מדליות.

ירדן ג'רבי ועידן חביב (צילום: אור דנון)ירדן ג'רבי ועידן חביב (צילום: אור דנון)

בדרך, היא הפכה מספורטאית לשעבר לסלב לכל דבר ועניין. ה”זוגיות” על המסך עם עידן רפאל חביב הפכה אותה למושא סיקור במדורי הרכילות, למרות שאין ביניהם יותר מדי במציאות. צלמי פפראצי חיכו לה, היא הפכה לרווקה נחשקת וגם קיבלה קמפיין, ועוד כמה הפתעות כבר בדרך...אבל היא בעיקר הפכה למושא להערצה בגלל מי שהיא. ספורטאית למופת, חברה אמיתית, אישה בלתי מתפשרת ומודל לחיקוי. 

ירדן ג'רבי (רויטרס)ירדן ג'רבי (רויטרס)

נטע אלחימיסטר – מה כבר אפשר לומר על האישה הזאת שעוד לא נאמר? מעבר לעובדה שהיא ממשיכה לעשות חיל כאחת הדוגמניות הכי עסוקות בישראל, לבטח מבין אלו שקשורות לעולם הספורט, אשתו של רמי גרשון הלכה ונהייתה יותר ויותר בינ”ל בשנה האחרונה…

ממשיכה לעשות חיל (אינסטגרם)ממשיכה לעשות חיל (אינסטגרם)

מעבר לעובדה שהיא קיבלה וי כחול באינסטגרם בעמוד של “בננהוט”, מותג בגדי הים שלה ושל נועה בני, היא הגיעה לאתר הקניות האמריקאי “revolve”, וזה היה הישג אדיר מבחינה עסקית...בכל העולם כבר מכירים את בגדי הים שהפכו את נטע מדוגמנית ישראלית צעירה לאחת הכוכבות הכי גדולות בארץ…

ולא שוכחת להשתמש בפרסום שלה לקידום מטרות חשובות (אינסטגרם)ולא שוכחת להשתמש בפרסום שלה לקידום מטרות חשובות (אינסטגרם)

על הדרך, היא שיתפה פעולה עם דייויד בקהאם בשיווק מותג משקפי השמש שלו ב”אירוקה”, הביקיני שלה הגיע עד הכוכבת הענקית קנדל ג’נר, בת למשפחת קרדשיאן כמובן, והיא הלכה והפכה לדוגמנית ואשת עסקים עם לו”ז שהולך ומצטפף מרגע לרגע…

נטע אלחימיסטר (אינסטגרם)נטע אלחימיסטר (אינסטגרם)

בחיים האישיים, לפני כשנה היא ורמי שלה עברו לגור בפנטהאוז מהמם בנתניה אחרי שעזבו את חיפה...מהדירה היפה שלהם, היא מעלה כל יום את האימונים שלה, את הזוגיות הפוטוגנית שלה עם הבלם הירוק, ומתעדת את עצמה גם קצת משתטה עם חברות בבריכה, עם בעלה, אחיותיה ולפעמים גם לבד...היא נהנית מהחיים ויש לה הרבה סיבות לכך. מי שמככבת אצלנו בכל דירוג בשנים האחרונות, כנראה תמשיך לפרוח ונתראה גם בהזדמנות הבאה.

נטע אלחמיסטר ודייויד בקהאם (צילום: שי אביטל)נטע אלחמיסטר ודייויד בקהאם (צילום: שי אביטל)

אלונה ברקת – חברה קבועה בנבחרות השנה שלנו בשנים האחרונות. היא אמנם הודיעה על עזיבתה את הפועל באר שבע במהלך השנה החולפת, אבל היא נשארת בעיר הנגב ולא מצליחה לשחרר את הבייבי שלה כל כך מהר…

אלונה ברקת בקוקפיט. עדיין עם הידיים על ההגה (סיון פרג')אלונה ברקת בקוקפיט. עדיין עם הידיים על ההגה (סיון פרג')

למרות המו”מ הלא כל כך יפה מול השחקנים שלה על הקיצוץ בתקופת הקורונה, העברת שרביט הניהול והרצון לפנות את מקומה למישהו אחר, אולי למישהי אחרת, מקומה כאישה הראשונה של הכדורגל הישראלי עדיין מובטח, והיא עדיין כזאת…

ועדיין באדום (צילום: אור גפן)ועדיין באדום (צילום: אור גפן)

בדירקטוריון מנהלת הליגות, בהנהלת ההתאחדות לכדורגל ומאחורי הקלעים של הקבוצה האדומה מב”ש – אלונה עדיין כאן. האם היא כדי להישאר? ימים יגידו. בינתיים, מגיע לה את כל הכבוד על שנשארה במועדון למרות כל הקשיים, ושהצליחה לבנות פרויקט חדש בשנה החולפת אחרי עזיבתו של ברק בכר, בראשות יוסי אבוקסיס.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה