ביקשתם - קיבלתם! ברוכים הבאים לפינתנו החדשה: חמישה דברים שלא ידעתם על…בכל פעם נציג לכם כאן ספורטאי או בני זוג של ספורטאים ונגלה לכם חמישה דברים מיוחדים אודותיהם שלא כולם יודעים, ואתם תהיו הראשונים לדעת! והיום בפינתנו, האחת והיחידה - תעשו כבוד לשונית חמד!

שונית חמד (אינסטגרם)שונית חמד (אינסטגרם)

שונית שחיה היום באוסטרליה יחד עם בעלה תומר חמד שמשחק בעמדת החלוץ בווסטרן סידני וונדררס בליגת העל האוסטרלית (ונבחרת ישראל), ועם שלושת בנותיהם מיה, אמי ולנה, סיפרה רק לנו חמישה דברים שלא ידעתם עליה! אז מוכנים? להלן הפרט הראשון!

שונית חמד (אינסטגרם)שונית חמד (אינסטגרם)

1# 

שונית שונאת להפסיד, בכל משחק, תחרות או אפילו התערבות הכי קטנה - הפסד לא בא בחשבון ואי אפשר להגיד עליה שהיא יודעת להפסיד בכבוד…

שונית ותומר חמד. לא אוהבת להפסיד! (אינסטגרם)שונית ותומר חמד. לא אוהבת להפסיד! (אינסטגרם)

2#

היא דוברת ספרדית שוטף! חוץ מאנגלית שזו גם השפה שבנותיה מדברות ועברית כמובן, שונית גם מפטפטת בשפת הטלנובלות הלטינית החושנית! אז אם אתם צריכים שיעור פרטי - אתם יודעים למי לפנות. Suerte!

שונית חמד. מוי כיף לדבר ספרדית (אינסטגרם)שונית חמד. מוי כיף לדבר ספרדית (אינסטגרם)

3# 

שונית סיימה את התואר השני שלה (MBA במנהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה) כמצטיינת דיקן, לא פחות ולא יותר! וואו, ריספקט.

שונית חמד. לא רק יפה ולא רק אופה (אינסטגרם)שונית חמד. לא רק יפה ולא רק אופה (אינסטגרם)

4#

שלושת בנותיה, אמי, מיה ולנה נולדו בשלוש מדינות שונות! הראשונה בספרד, השנייה בישראל והשלישית באנגליה! אין ספק, יהיה כיף בשיעור אזרחות עם משפחת חמד.

שונית ותומר חמד חוגגים עם אמי, מיה ולנה (אינסטגרם)שונית ותומר חמד חוגגים עם אמי, מיה ולנה (אינסטגרם)

5#

מוכנים לזה? שונית חמד, הדוגמנית, היוטיוברית ומצטיינת הדיקן היא לא רק אשת כדורגלן! אלא בצעירותה שיחקה כדורגל בעצמה שלוש שנים בקבוצת הנשים של טבעון בליגת הנשים! מדובר בבית של כדורגלנים ומה שנשאר זה רק להכניס שופט שיוציא אדומים וצהובים בעת הצורך…(ליאור ליבוביץ’ אמיר)

שונית ותומר חמד. הוא לא הכדורגלן היחיד בבית... (אינסטגרם)שונית ותומר חמד. הוא לא הכדורגלן היחיד בבית... (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה