את הסיפור הבא בטוח לא תרצו להחמיץ, אחרי עבודת תחקיר מעמיקה בהחלט ואיסוף חומרים שלקח לא מעט זמן, אנחנו מביאים לכם את המקרה המטריד הזה, המספר את סיפורה של המתחזה הגדולה בחייו של שחקן הכדורגל דור פרץ.

תחקיר מיוחד של גליצ'ים (גרפיקה: ניסים ימין)תחקיר מיוחד של גליצ'ים (גרפיקה: ניסים ימין)

כיום כשהמדיה החברתית שולטת בחיינו, כל אחד יכול להתחזות לאדם אחר, להעמיד פנים שהוא מישהו מסוים או אפילו להמציא על עצמו סיפור שלם. אז גם כאן, מדובר בבחורה שלקחה את ההתחזות צעד אחד קדימה ובעמוד האינסטגרם שלה היא מספרת שהיא לא אחרת מאשר זוגתו של שחקנה של ונציה, דור פרץ. לטענתה היא מבקרת אותו במשחקים באיטליה ומעלה תמונות כאילו היא שם איתו ועם אח שלו רוי, מצלמת מתנות, פרחים ובלונים אותם היא טוענת שקיבלה ממנו ואפילו מתייגת את בני משפחתו ומודה להם על שלל מתנות ששלחו לה בעצמם.

הסטורי של המתחזה לכאורה עם הבלונים מדור פרץ ואחיו (אינסטגרם)הסטורי של המתחזה לכאורה עם הבלונים מדור פרץ ואחיו (אינסטגרם)
הסטורי של המתחזה לכאורה (אינסטגרם)הסטורי של המתחזה לכאורה (אינסטגרם)

אם כל זה לא מספיק, באופן שיטתי המתחזה גם מעלה את אותן התמונות בדיוק, כפי שמעלה בחשבון האינסטגרם שלה יהב פרץ, זוגתו של שחקן מכבי חיפה מאור לוי. במקביל לכל המתרחש, נפתח דף אינסטגרם העוסק ברכילות ספורט, שמעבר לעובדה שעולות שם בדיוק אותן הכתבות שעולות כאן אצלנו בגליצ׳ים (הן מבחינת טקסט והן מבחינת תמונות) עלה שם גם ראיון עם ״בת הזוג״ של דור פרץ המספרת איך היא מתמודדת עם זוגיות בשלט רחוק ואיך זה מרגיש לנסוע לראות משחקים שלו באיטליה. יש הטוענים כי הדף נפתח על ידי המתחזה (וגם השאלות שנשאלו) ולכן הוא היחיד שמכיר בה כזוגתו של השחקן.

ה'ראיון' עם המתחזה לכאורה (אינסטגרם)ה'ראיון' עם המתחזה לכאורה (אינסטגרם)
אייטם על המתחזה לכאורה בסן סירו (אינסטגרם)אייטם על המתחזה לכאורה בסן סירו (אינסטגרם)

מיותר לציין שדור עצמו לא מכיר את הבחורה ולא שמע ממנה מעולם, וזוהי התגובה הרשמית שהעביר לנו סוכנו של השחקן, אבי נמני: ״זה הזוי, דור לא יודע על מה מדובר, ורוי אח שלו אף פעם לא היה אצל דור באיטליה. ההורים של דור אומרים שהיא מטורפת שכבר תקופה ארוכה מתחזה לחברה של דור״.

דור פרץ. לא יודע על מה מדובר (הטוויטר הרשמי של ונציה)דור פרץ. לא יודע על מה מדובר (הטוויטר הרשמי של ונציה)
הסטורי של המתחזה לכאורה באצטדיון שלמה ביטוח (אינסטגרם)הסטורי של המתחזה לכאורה באצטדיון שלמה ביטוח (אינסטגרם)

יהב פרץ הגיבה גם היא על ההתחזות לתמונות: ״כן שמעתי עליה, מספר בנות שלחו לי עליה כבר מזמן. האמת ששלחתי לה הודעה שזה לא בסדר מה שהיא עושה והיא התעלמה. שטויות, אני רק מרחמת עליה. אפילו את השעות של הסטורי היא מעתיקה. שלחו לי שהיא גם מראיינת את עצמה בתור חברה של דור פרץ, והיא גם עדיין מעתיקה ממני, רק לפני יומיים העלתה. האמת שבהתחלה ממש התעצבנתי, אבל אז הבנתי שהיא כנראה לא בסדר אם היא התעלמה ממה ששלחתי לה והמשיכה להעתיק אותי, שתהיה בריאה״.

הסטורי של המתחזה לכאורה לעומת הסטורי של יהב פרץ (אינסטגרם)הסטורי של המתחזה לכאורה לעומת הסטורי של יהב פרץ (אינסטגרם)
הסטורי של המתחזה לכאורה לעומת הסטורי של יהב פרץ (אינסטגרם)הסטורי של המתחזה לכאורה לעומת הסטורי של יהב פרץ (אינסטגרם)
הסטורי של המתחזה לכאורה לעומת הסטורי של יהב פרץ (אינסטגרם)הסטורי של המתחזה לכאורה לעומת הסטורי של יהב פרץ (אינסטגרם)

המתחזה לכאורה טרם הגיבה לנושא בשלב זה ותגובתה, אם תגיע, תובא לכשתתקבל.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה