החזיקו חזק, התכוננו להתאהב ואמרו נעים מאוד לדוגמנית הבינלאומית שכובשת את העולם ומייצגת אותנו בכבוד - סאן מזרחי. ואיך היא קשורה לעולם הספורט? הנה הפרטים…

אלון מזרחי ושייע פייגנבוים (אור גפן)אלון מזרחי ושייע פייגנבוים (אור גפן)

אז מי ששלט כאן בשנות ה-90 בעולם הכדורגל היה ללא ספק האווירון, אלון מזרחי, גדול החלוצים ומלך השערים של ליגת העל. היום מי שכובשת את המסך והמסלול היא יורשת העצר שלו ושל ורד גרושתו, סאן, שמנהלת קריירת דוגמנות בינלאומית מצליחה וכבר יום אחרי יום צועדת בתצוגות הגדולות ביותר (בין היתר של מותגי העל blumarine ו-fendi). כיום בתו של האווירון חיה בפריז אחרי שהתגוררה לא מעט שנים במילאנו, מדגמנת לחברות הגדולות ביותר ומיוצגת ע״י הסוכניות הכי מפורסמות.

סאן מזרחי. הבת של (אינסטגרם)סאן מזרחי. הבת של (אינסטגרם)
סאן מזרחי. אבא אלון יכול להתגאות (אינסטגרם)סאן מזרחי. אבא אלון יכול להתגאות (אינסטגרם)
סאן מזרחי. לא האווירון, אבל גם היא כובשת (אינסטגרם)סאן מזרחי. לא האווירון, אבל גם היא כובשת (אינסטגרם)
סאן מזרחי. מדגמנת בתצוגות יוקרה (אינסטגרם)סאן מזרחי. מדגמנת בתצוגות יוקרה (אינסטגרם)
סאן מזרחי (אינסטגרם)סאן מזרחי (אינסטגרם)
סאן מזרחי (אינסטגרם)סאן מזרחי (אינסטגרם)
סאן מזרחי (אינסטגרם)סאן מזרחי (אינסטגרם)

לפני שאתם מתכננים לנסות את מזלכם, רווקה היא לא, בפברואר 2020 היא קיבלה הצעת נישואים מבן זוגה בשנים האחרונות אביב חמו, ובספטמבר 2021 השניים נישאו בחתונה ענקית ומושקעת. מי שהכי שמח עבורה הוא כמובן האב הגאה אלון, זה מה שהוא סיפר לגליצ׳ים באופן בלעדי: ״סאן היא גאווה גדולה ומאוד מרוצים במשפחה מהצלחתה! היא לא גרה בארץ, גרה בפאריס, היא מגיעה מדי פעם וגם אנחנו טסים אליה, מסתדרים. אין שום דאגה. אנחנו מאוד גאים בה, היא ילדה טובה, צנועה וחכמה שתגיע רחוק מאוד, כל המשפחה תומכת בה״. אז מה אתם אומרים?

סאן מזרחי ואביב חמו. מצטערים לאכזב, אבל היא נשואה באושר! (אינסטגרם)סאן מזרחי ואביב חמו. מצטערים לאכזב, אבל היא נשואה באושר! (אינסטגרם)
סאן מזרחי ואביב חמו (אינסטגרם)סאן מזרחי ואביב חמו (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה