תקופה לא טובה עוברת על ספורטאי ארצנו ובנות זוגם. לא מזמן סיפרנו לכם כאן בפרסום ראשון על מיכאל אוחנה והדר דיזהב שנפרדו, גם משפחת אצילי חוותה משברון קטן והפעם - מה קורה בין גדי קינדה ללירן?

גדי ולירן קינדה. משבר או שהכל בסדר? (אינסטגרם)גדי ולירן קינדה. משבר או שהכל בסדר? (אינסטגרם)
גדי קינדה ולירן אשכנזי. אין כלום כי לא היה כלום? (אינסטגרם)גדי קינדה ולירן אשכנזי. אין כלום כי לא היה כלום? (אינסטגרם)

רק בחודש נובמבר האחרון סיפרנו לכם כאן שהשניים (שהיו מאורסים אז) בוקר בהיר אחד הסירו את התמונות המשותפות במדיה החברתית. אז כשדיברנו עם לירן היא סיפרה לנו ״הסרנו את התמונות כדי לנסות לשמור קצת על פרטיות. אבל הכל בסדר ברוך השם, אל דאגה״. מאז השניים חזרו למסלול, בחודש דצמבר נישאו בחתונה מפוארת וחזרו לקנזס שם גדי משחק. אז מה קרה כעת?

גדי קינדה ולירן אשכנזי בחתונה. יש סיבה לפעילות החריגה באינסטגרם? (מיכה בננו)גדי קינדה ולירן אשכנזי בחתונה. יש סיבה לפעילות החריגה באינסטגרם? (מיכה בננו)

מדור גליצ׳ים הבחין כי השניים הסירו עוקב אחד מהשני, וגדי עצמו שוב הסיר את כל התמונות (גם את אלה של החתונה) והשאיר רק תמונות וסרטונים מתקופתו בבית״ר ירושלים ומהמשחקים של קנזס סיטי. אז האם שוב היחסים עלו על שרטון? גדי לא הגיב לנושא ולירן מסרה לנו בתגובה: ״הכל טוב, אנחנו יחד. לא קרה כלום, באמת״. ומיד לאחר שיחתנו החזירה את העוקב לבעלה. אז מה לדעתכם קרה שם?

גדי קינדה ולירן אשכנזי. הם לא עוקבים, אנחנו כן! (אינסטגרם)גדי קינדה ולירן אשכנזי. הם לא עוקבים, אנחנו כן! (אינסטגרם)
גדי קינדה ולירן אשכנזי. מקווים שהכל באמת בסדר (אינסטגרם)גדי קינדה ולירן אשכנזי. מקווים שהכל באמת בסדר (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה