יום הולדת זה תירוץ מדהים כדי לחגוג ולגנות, אך מה קורה כשמדובר ביום הולדת עגול? תשאלו את טל בן חיים (טב״ח הבלם בשבילכם) שחוגג בדיוק היום את יום הולדתו ה-40!

טל ומיכל, החצי השני שלו (אינסטגרם)טל ומיכל, החצי השני שלו (אינסטגרם)

אז מה הספיק לעשות טב"ח ב-40 שנותיו על הכדור? מעבר למשפחה המדהימה שבנה עם מיכל אשתו (וארבעת ילדיהם) ותמיד תחת חסותו של עמנואל בן חיים האב, הוא גם רשם את הקריירה הכי מפוארת שידע שחקן הגנה ישראלי.

זה התחיל עם מכבי תל אביב שבמדיה זכה באליפות ובגביע, והמשיך עם מעבר לפרמייר ליג, שם החל את דרכו במדי בולטון. לאחר מכן המשיך טל שלנו לצ'לסי הגדולה של ז'וזה מוריניו (בשבילנו אתה המיוחד טל…) ומשם גם לקדנציות במנצ'סטר סיטי סנדרלנד, פרוסמות׳, ווסטהאם צ’רלטון וסטנדרד ליאז’, לפני שחזר לישראל ולבש שוב את המדים של מכבי ת"א ולאחר מכן של בית"ר ירושלים שבמדיה פרש. בנבחרת ישראל יש לבלם 96 הופעות, מה שהפך אותו להיות רק שני ליוסי בניון!

עם היורשים (רדאד ג'בארה)עם היורשים (רדאד ג'בארה)

אז אנחנו דיברנו עם טל ושאלנו אותו איך כבר מרגיש לו העשור הרביעי. ״ההרגשה רגילה״, אמר לנו. ״כשאומרים לי את המספר 40 אני עדיין לא מאמין. האמת שלאמן את הילדים פשוט שומר אותי צעיר״. ואיך הוא חוגג אתם שואלים? טל איש של חגיגות קטנות וצנועות וכך ייעשה גם הפעם למרות המספר החשוב הזה. אז נאחל בריאות ושניפגש כאן גם בעשור הבא שלו!

טל בן חיים עם אביו (רדאד ג'בארה)טל בן חיים עם אביו (רדאד ג'בארה)
לא הלך במדבר (רדאד ג'בארה)לא הלך במדבר (רדאד ג'בארה)
הולם אותו כחול (רויטרס)הולם אותו כחול (רויטרס)
היה גם לבן בדרך (רויטרס)היה גם לבן בדרך (רויטרס)
אבל מעל הכול הוא צהוב (מערכת ONE)אבל מעל הכול הוא צהוב (מערכת ONE)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה