אז כל הברכות כבר נאמרו, החגיגות נחגגו, הדמעות זלגו ואפילו אנחנו באתר ONE קיבצנו לכם את כל הרגעים הגדולים של אחד מענקי שחקני הכדורגל בארץ, אייל ברקוביץ׳, שחגג אתמול (שבת) יום הולדת 50. אז עכשיו אנחנו כאן בגליצ׳ים עושים לכם סדר ב-׳פסטיברקו׳ שנערך בסוף השבוע הזה!

יובל לקוסם (גרפיקה: ניסים ימין)יובל לקוסם (גרפיקה: ניסים ימין)

אייל ברקוביץ׳, הקוסם בשבילכם, אחד משחקני הכדורגל הכי גדולים שצמחו כאן, מי שכבש שיאים ופסגות, ששיחק בקבוצות הכי גדולות ועשה לנו כבוד ענק בעולם, חגג אתמול יובל וגרם לנו להיזכר בכל רגעיו הקסומים שהעניק לנו בקריירה.

מכבדת את המעמד (מערכת ONE)מכבדת את המעמד (מערכת ONE)

ומה לגבי החגיגות עצמן? זה התחיל מהתכנית שלו ושל אופירה אסייג בקשת 12 ביום שישי בערב, שם הפתיעו אותו עם בלונים ומתנות ובדיוק ברגע שהוא חשב ששם זה נגמר, נכנסו לאולפן ליאור, לי ותום שלושת ילדיו של שריגשו אותו עד (כמעט) דמעות. לאחר מכן נערכה בביתו של הקוסם מסיבה עם משפחה קרובה, חברים, ילדיו ובת הזוג שרון, שכללה ארוחה כיד המלך וסרטון מרגש המסכם את 50 שנות חייו.

יורשי הקוסם (מערכת ONE)יורשי הקוסם (מערכת ONE)

מה שהפך את הסרטון למיוחד עוד יותר, היה העובדה שברקע שר שלמה ארצי בכבודו ובעצמו את שירו ״מלך העולם״, אך עם מילים אשר נכתבו במיוחד בשביל ברקו, שידוע כמעריץ גדול של הזמר! אז אנחנו מצטרפים לכל האיחולים וניפגש בגליצ׳ החגיגות לעשור הבא…

לקחה אותו שרון (מערכת ONE)לקחה אותו שרון (מערכת ONE)
החברה הכי טובה הזכירה לו איך הכל התחיל (מערכת ONE)החברה הכי טובה הזכירה לו איך הכל התחיל (מערכת ONE)
מלך העולם? מלך האמת! (מערכת ONE)מלך העולם? מלך האמת! (מערכת ONE)
התמונות שבאלבום (מערכת ONE)התמונות שבאלבום (מערכת ONE)
רגע לפני שהכל התחיל (מערכת ONE)רגע לפני שהכל התחיל (מערכת ONE)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה