אין ספק שאזרחי המדינה לחוצים בימים אלו וערניים יותר מתמיד, כך שכל אדם נראה בעיניהם חשוד וכוחות הביטחון מוקפצים מיד עם כל חשש. זה בדיוק מה שקרה לשחקן העבר שוקי נגר בעיר יהוד.

שוקי נגר (תומר גבאי)שוקי נגר (תומר גבאי)

בהודעה שעברה בין תושבי יהוד נכתב כך: ״לאחר תחקור מקיף שנעשה בעירייה, עולה כי באירוע שאירע אתמול בצהרון בגן אורן מדובר בתושב העיר, שוקי נגר, שהיה מלווה בשני גברים, מכרים של הגננת שלא נכחה באותה העת בגן. לתושב אותו סוג רכב שנצפה על ידי צוות הצהרון והוא אישר את הימצאותו במקום. השלושה לא היו מוכרים לצוות הצהרון שצפה בהם במסך האינטרקום והוא פעל כשורה כאשר לא פתח את השער לשלושה אותם לא הכירו באופן אישי. אנו שבים ומבקשים מכם, אנא הימנעו מהפצת הודעות כזב או שיתוף ידיעות לא מאומתות. הדבר יוצר בהלה ופניקה בציבור״.

שוקי נגר (אור שפונדר)שוקי נגר (אור שפונדר)

מדור גליצ׳ים בירר עם נגר מה בדיוק אירע שם וזה מה שהוא סיפר: ״מסכנים הם נלחצים מכל דבר, אבל טוב שיש ערנות בעיר, הם מבוהלים כי הגננת לא מכירה, היא לא מעיר שלנו. הלכתי רק לראות בית פרטי מול הגן, הייתי עם הילדה שלי, לא אמרו לי כלום הם לא הבינו ונלחצו. כל העיר בלחץ. קב״ט התקשר בדק מספר רכב, הגננת הייתה צריכה לבדוק לפני שעושה טעויות ומתקשרת לכל העולם, בודקים, רואים, שואלים… כל מי שעובר הם מתקשרים. לא נורא, העיקר שזה נגמר והכל טוב ברוך השם, יש פניקה בכל העיר, זה טבעי, לבדוק זה חשוב מאוד. אני לא נלחץ מכלום, אומר תודה להשם ומאחל שיהיה רק בריאות ושיהיו ימים שקטים אמן״.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה