יוצא הריאליטי ניר אבישי כהן הצליח לעשות לא מעט רעש, כשהצטלם על מדי המילואים של צה״ל וכתב פוסט ארוך, בו בין היתר הוא משווה בין מחבלי חמאס לראשי הציונות הדתית.

ניר אבישי כהן (אינסטגרם)ניר אבישי כהן (אינסטגרם)

״העם היהודי והעם הפלסטיני שבויים עשרות שנים בידי מיעוט דתי אלים״, כתב כהן בין היתר. ״בשני הצדדים המיעוט הדתי מושך את הסיכסוך לאלימות מזעזעת. כן אני משווה בין ראשי החמאס לראשי הציונות הדתית, עלינו להתעורר ולא לתת לקיצונים לשלוט פה בשני הצדדים״.

ניר אבישי כהן (אינסטגרם)ניר אבישי כהן (אינסטגרם)

הראשון להגיב היה דולב חזיזה שאמר: ״לא שאיכפת לי מפוליטיקה אבל ראשי הציונות הדתית עורפים ראשים? שורפים אנשים חיים? אונסים נשים ורוצחים אותם אח״כ? תתבייש״. ומי שהצטרפה לתגובות היא רוני אשתו של יונתן כהן: ״אלוהים תעזור לנו, למה הוא בכלל מקבל במה? למה דעתו מעניינת מישהו? למה אנחנו צריכים להוציא את מעט האנרגיה שעוד נשארה לנו על אנשים כמוהו? למה רצח, אונס, חטיפה, סדיזם ואובדן צלם אנוש בשם הדת בר השוואה למשהו? ובעיקר, למה אנשים כאלו עדיין לובשים מדים?״

דולב חזיזה (עמרי שטיין)דולב חזיזה (עמרי שטיין)

מדובר צה״ל נמסר: ״הפוסט נכתב טרם התייצבותו של הקצין לשירות המילואים. בהתאם לפקודות הצבא על משרתי המילואים והסדיר להימנע מכל התבטאות פוליטית בזמן שירותם הצבאי״.

רוני כהן (אינסטגרם)רוני כהן (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה