בימי מלחמה אלו כל מה שעושה טוב לחיילי הסדיר והמילואים שלנו מתקבל בברכה ולא מעט אנשים מרימים את הכפפה עבורם, בדיוק כמו שעשה שחקן מכבי ת״א לשעבר בשני אירועים שונים.

שחקני העבר של מכבי תל אביב עם חיילים (מערכת ONE)שחקני העבר של מכבי תל אביב עם חיילים (מערכת ONE)

״באירוע הראשון הרמתי יום ספורט עם כל שחקני מכבי הוותיקים שגייסתי ועוד הרבה אנשי טלוויזיה ואינטרנט, יחד עם פלוגת נחל 932 ומפקדי הפלוגות של הלוחמים שלנו כדי לעשות להם טוב על הלב״, סיפר יקיר שינה לגליצ׳ים, מי שגם סיים כמלך השערים של הטורניר עם שבעה שערים. ״הבאתי עמדה של שייקים של הרבלייף, קוקה קולה דאגו לשתייה, שטראוס דאגו לגלידות וארוחת צהריים מדהימה לכולם״.

ותיקי מכבי תל אביב (מערכת ONE)ותיקי מכבי תל אביב (מערכת ONE)

״זה התקיים בקיבוץ ניצנים״, המשיך שינה לספר. ״הייתה אווירה מדהימה עם דיג׳יי ברקע, כולם נהנו. הרגיש לנו שעשינו מצווה ענקית, הם הלוחמים שלנו ואין משמח מלהעניק להם את החיוך הזה, הייתה אווירה מחשמלת לא פחות מבלומפילד, הרגש והלב דיברו. באנו כמובן בשבילם אבל אין ספק שהרצון שלנו לנצח היה שם, נתנו הכל וניצחנו. כל משחק חולק לשבע דקות, שיחקנו בערך חמישה משחקים וניצחנו בכולם. אבל היו משחקים שנגמרו בשער הפרש״. חוץ משינה הגיעו לשמח ולשחק גם איציק זוהר, ברוך דגו, טל בן חיים, שורה אוברוב ועמיר תורג׳מן והמאמנים אורי סלימאן וגבי לסרי.

איציק זוהר, טל בן חיים ויקיר שינה (מערכת ONE)איציק זוהר, טל בן חיים ויקיר שינה (מערכת ONE)
אובארוב וברוך דגו (מערכת ONE)אובארוב וברוך דגו (מערכת ONE)

״באירוע השני נפגשנו עם משפחות החטופים בכיכר החטופים שבמוזיאון ת״א״, ממשיך שינה. ״אני, פיני בלילי ואוהדי כדורגל בישראל התארגנו כדי לחזק אותם ולשמוע את הסיפורים״.

הפגישה עם משפחות החטופים (מערכת ONE)הפגישה עם משפחות החטופים (מערכת ONE)
הפגישה עם משפחות החטופים (מערכת ONE)הפגישה עם משפחות החטופים (מערכת ONE)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה