עד לא מזמן התעסקה אלה קינן בבלוגים על טיולים, אך מאז פרוץ המלחמה הקימה מערך הסברה גדול ומצוין שתפס תאוצה. לאחר פוסט ובו ביקשה מהממשלה מימון כדי להמשיך בעבודה החשובה, פנה אליה בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי.

עופר ינאי (ראובן שוורץ)עופר ינאי (ראובן שוורץ)

מאז פרוץ המלחמה, ינאי מסייע בכל דרך שבה הוא יכול, כמובן גם מבחינה כלכלית, עם פרויקטים שונים. כשראה את הפנייה של אלה הוא הגיב לה: “היי אלה, כמה צריך? תכתבי לי בפרטי ונסגור את זה”. אלה השיבה בנימוס שבשלב הזה היא מנסה לגייס כסף דרך אפיקים ממשלתיים, אך אם זה לא יצליח היא תנסה להמשיך זאת במימון המונים.

עופר ינאי (ראובן שוורץ)עופר ינאי (ראובן שוורץ)

בפוסט המקורי שלה כתבה אלה: “ממשלת ישראל, תנו לנו כסף. יש לכם מלא משרדים מיותרים. 3 חודשים, צוות של 3-4 אנשים, לא צריכה יותר. בלי מקורבים, בלי ג׳ובים. 4 אנשים מקסימום שאני כבר יודעת מי הם. נעבוד באיזה ווי וורק. נגיב בזמן אמת במשרה מלאה לצד יוזמות והכוונת הנרטיב, בשקט וברוגע, בלי דאגה לאיך נשלם שכר דירה או משכנתא. אל תשאלו שאלות, תנו לנו בהתארגנות האזרחית שלנו להמשיך לפעול בסקייל גדול ומקצועי יותר איפה שראינו תוצאות. אין תחליף להתארגנות אזרחית אותנטית, אני יודעת כי אני רואה כל היום מה קורה בצד השני, וזו הסיבה, *בין היתר*, שהוא מצליח איפה שאנחנו נכשלים במיצוב התדמית.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה