רועי, בנם של שחקן העבר הקרואטי-ישראלי, ג’ובאני רוסו ואשתו מאיה, התגייס היום (שלישי) לצבא ההגנה לישראל. בתוך תקופה משמעותית ומתוחה אביו ואימו בירכו אותו בחשבונות האינסטגרם הפרטיים שלהם:

ג'ובאני רוסו ובנו (ראובן כהן, מכבי חיפה)ג'ובאני רוסו ובנו (ראובן כהן, מכבי חיפה)

בסטורי של ג’ובאני לכבוד בנו כתב: “רועי ילד יקר שלי, הגיע היום שבו אתה הולך לתרום את חלקך בהגנה על מדינת ישראל עם גיוסך לצה”ל, בתקופה הכי חשובה של המדינה. אני גאה בך ילד שלי, תלך בראש מורם וגאווה גדול למדינה שלך! אוהב אותך הכי בעולם, אבא”.

הסטורי של ג'ובאני רוסו (אינסטגרם)הסטורי של ג'ובאני רוסו (אינסטגרם)

גם אשתו, מאיה, הצטרפה לברכות לבנה: “לפני 18 שנה כשילדתי אותך, הייתי בטוחה שכשתגיע לגיל 18 לא יהיו מלחמות ולא תצטרך להתגייס (קלישאה שרציתי להאמין בה כמו כל אמא בישראל). יום גדול היום, אתה מתגייס וזכית לשרת בזמנים שהכי זקוקים לכולם, ברגשות מעורבים היום אני משחררת אותך, רועי גיוס קל, תשמור על עצמך ילד שלי”.

הסטורי של מאיה רוסו (אינסטגרם)הסטורי של מאיה רוסו (אינסטגרם)

ואף הוסיפה בסטורי נוסף: “כל מי שמכיר את רועי שלי יודע שהוא לא אוהב להחשף ואני מכבדת אותו. מאחלת לך אוצר שלי גיוס קל, שאלוהים ישמור עליך ועל כל החיילים הגיבורים שלנו! איך זה הגיע כל כך מהר, איך גדלת להיות גבר נסיך! בגרון חנוק ודמעות שלא פוסקות מחכה לתמונה שלך במדים. דרך צלחה אהוב שלי, תקסים את כולם גם בצה”ל. אתה אחד ויחיד. אוהבים אותך”.

מאיה רוסו בסטורי לבנה (אינסטגרם)מאיה רוסו בסטורי לבנה (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה