הזמרת שיר זוארץ, בתו של יו”ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, איבדה גם היא חברת ילדות קרובה במסיבת הדמים הרצחנית ברעים.

שיר זוארץ ומאיה ביטון ז"ל (פרטי)שיר זוארץ ומאיה ביטון ז"ל (פרטי)

כמה ימים לאחר שעודכנה כי חברתה מאיה נרצחה, היא ספדה לה: “רק אתמול עשינו מסיבת פיג’מות, ארגנו תיק לטיול השנתי וקבענו לשבת יחד באוטובוס. דיברנו שעות בשיחות וידאו אחרי בית ספר ועכשיו איך זה הגיוני שאת לא פה? פסקול ילדותי, כשהגעתי לבית הספר החדש בכיתה ג’ את ישר קיבלת אותי באהבה גדולה. אני מנסה לחשוב על הזוועות שעברת שם, רק הלכת לחגוג ולרקוד עם הארוס שלך ושניכם לא חזרתם. הלב שבור לחתיכות”.  

"הלב שבור לחתיכות". שיר זוארץ ומאיה ביטון ז"ל (פרטי)"הלב שבור לחתיכות". שיר זוארץ ומאיה ביטון ז"ל (פרטי)

“כשקיבלתי את הבשורה התחיל לרדת גשם, איך השמיים לא יבכו? מאיה אני אוהבת אותך כל כך, הכי מיוחדת וטובה, תודה שהיית, תמיד תהיי חלק בלתי נפרד מחיי. אני מקווה שלא סבלתם יותר מדי, אני מצטערת שעברתם את זה, נוחי על משכבך בשלום אני כבר מתגעגעת. יש לי ותמיד יהיה לי חור בצורה של הלב שלך, משתתפת בצער המשפחות הכואבות והאבלות”.

"חלק בלתי נפרד מחיי". שיר זוארץ ומאיה ביטון ז"ל (פרטי)"חלק בלתי נפרד מחיי". שיר זוארץ ומאיה ביטון ז"ל (פרטי)

לאחר ההספד קורע הלב שיר מיד החלה לעבוד, נכנסה לסטודיו והקליטה שיר מצמרר עבור מאיה ובן זוגה אלירן: “מאיה הייתה ותמיד תהיה פסקול ילדותי, אינספור רגעים וזיכרונות שאספנו יחד ושלנצח ילוו אותי, לצידם כל כך הרבה חלומות שרצינו להגשים שכנראה כבר לא יתגשמו. מאיה ביטון ואלירן מזרחי ז”ל שהיו מאורסים, נרצחו במסיבת הדמים מחובקים אחד בזרועות השנייה. לא דמיינתי או האמנתי שאנציח אותה אי פעם בשיר שמוקדש לזכרה, לזכר אלירן ולזכר כל נרצחי אירועי הטרור של 7/10. יהי זכרם ברוך, לנצח בליבי”.

לזכר מאיה ביטון ואלירן מזרחי ז"ל (צילום מסך)לזכר מאיה ביטון ואלירן מזרחי ז"ל (צילום מסך)
שיר זוארץ ומאיה ביטון ז"ל (פרטי)שיר זוארץ ומאיה ביטון ז"ל (פרטי)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה