תחושת האחדות בעם שלנו בימים אלה של מלחמה נוגעת ללב, גם הספורטאים שלנו נרתמים למען החיילים והאזרחים המפונים ומדור גליצ׳ים מתרגש כל פעם מחדש…

עידן ורד (ראובן שוורץ)עידן ורד (ראובן שוורץ)

הפעם מדובר בכדורגלן עידן ורד, שמסתבר שמעבר לתרומותיו הגדולות לילדים המפונים ולחיילים, הוא פועל גם בשקט בלי שאף אחד יידע כמו שסיפרה גלית בראז הבת של נחום סטלמך ז״ל: ״בדרך לחופשה משירות המילואים בדרום, גל שלנו נכנס למספרה להסתפר ולהתגלח. ניגש אליו ילד קטן שהתרגש לראות חייל אמיתי והודה לו שהוא שומר עליו. אבא של אותו ילד לא נתן לגל לשלם על התספורת ושילם לספר. מסתבר שהאבא הוא השחקן עידן ורד, אם מישהו מכיר אותו מסרו לו הרבה תודה ותגידו לו גם מי היה סבא של גל, בטוחה שהוא מכיר אותו״.

גל (פרטי)גל (פרטי)

מדור גליצ׳ים לא נשאר אדיש ושוחח על כך עם ורד בעצמו: ״איזה עולם קטן, הנכד של נחום סטלמך״, התרגש עידן. ״הוא לא ידע ששילמתי עליו, רק אחרי שסיים אמרו לו. זה המינימום. לבן שלי רק אמרתי שהחיילים הם האנשים הכי חשובים שיש במדינה שלנו, הוא נתן לו כיף וזהו, לא סיפרתי לו מה עשיתי. החיילים שלנו הם הגיבורים האמיתיים, אני והחברים שלי לקחנו על עצמנו בכל סיטואציה שאפשר לפרגן ולהרים להם, מגיע להם הכל״.

עידן ורד עם ילד מעוטף עזה (באדיבות המועדון)עידן ורד עם ילד מעוטף עזה (באדיבות המועדון)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה