כבר דובר רבות על כך שמאז פרוץ המלחמה אין מישהו שלא מכיר מישהו שנפצע, שנרצח, שנחטף או שנלחם. גם לביתה של קארין אדרי, זוגתו של דין דוד, הגיעו הבשורות הקשות.

קארין אדרי וסתיו ברזני ז"ל (אינסטגרם)קארין אדרי וסתיו ברזני ז"ל (אינסטגרם)

חברתה של קארין, סתיו ברזני ז”ל, בילתה כמו רבות אחרים במסיבת הדמים ‘נובה’ ליד רעים, וגם היא מצאה את מותה ונרצחה בידי המחבלים בני העוולה יחד עם בן זוגה אסף מרדכי ז”ל. כחמישה ימים נחשבה סתיו נעדרת ולאחר מכן הגיעה הבשורה הקשה כי היא כבר לא בחיים. 

קארין אדרי וסתיו ברזני ז"ל, שנרצחה במסיבה ברעים (אינסטגרם)קארין אדרי וסתיו ברזני ז"ל, שנרצחה במסיבה ברעים (אינסטגרם)

“מלאכית שלי, סתיו שלי”, ספדה לה קארין בדמעות. “איך אפשר בכלל לדבר עלייך בלשון עבר? הדמעות לא מפסיקות לרדת, עבר כבר חודש מאותו יום ארור בו התבשרנו על הנורא מכל. זה התחיל בחמישה ימים שעברו כמו נצח בהם התפללנו והאמנו בלב שלם שעוד שנייה את חוזרת. השביעי באוקטובר הוא תאריך שיהיה לי חרוט בלב, לנצח. אני מבטיחה שאנציח אותך בכל מקום ואספר לכולם איזו חברה מדהימה היית עבורי”.

"ה-7 באוקטובר ייחרט אצלי לנצח". קארין אדרי וסתיו ברזני ז"ל (אינסטגרם)"ה-7 באוקטובר ייחרט אצלי לנצח". קארין אדרי וסתיו ברזני ז"ל (אינסטגרם)

“סתיוי שלי תודה על שנים של חברות טובה, על אוזן קשבת, על העצות, הישיבות, והבדיחות האישיות. תודה על שהיית לצידי לנגב לי את הדמעות כשהיה לי קשה, איפה את עכשיו לנגב לי אותן? איפה? עכשיו זה הקושי האמיתי, קושי שמעולם לא הכרתי. יפה שלי הצחוק המיוחד שלך מהדהד לי בכל רגע באוזניים, כמה שמחה הייתה בך!!! אזכור אותך לנצח בדיוק ככה עם החיוך והצחוק הכי יפה בעולם, עכשיו נותרו רק זיכרונות. כנראה שאת טובה מידי לעולם הזה, אני בטוחה שאת במקום הכי גבוה בגן עדן, עם אבא שלך ואסף בן הזוג שלך מחובקים ושולחים לנו כוחות”.

ההתכתבות בין קארין אדרי וסתיו ברזני ז"ל (צילום מסך)ההתכתבות בין קארין אדרי וסתיו ברזני ז"ל (צילום מסך)

כבר חודש שאני מחכה, ואחכה תמיד שתבואי אליי בחלום, תגידי לי מה איתך ותביאי לי חיבוק ענק עד הפעם הבאה שנפגש. אני יכולה ימים שלמים לכתוב לך אבל אני אשמור את זה לשתינו כשאבוא לבקר אותך. לנצח תישארי ילדה מאושרת בת 22 שכל החיים היו לפניה ונגדעו ברגע, ה׳ יקום דמך מלאכית טהורה שלי. אני אוהבת אותך, נוחי לך קטנה שלי”.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה