חודש וחצי למלחמה הנוראית שפקדה את מדינתנו, ויש עוד מפורסמים ישראלים שלדעת אזרחי ישראל עדיין לא עושים מספיק עבור המדינה בתחום ההסברה.

קורל סימונוביץ' (אינסטגרם)קורל סימונוביץ' (אינסטגרם)

קורל סימנוביץ׳ וסרג׳י רוברטו המתגוררים בברצלונה ולהם שני ילדים (יהודים כמובן), חטפו לא מעט ביקורות על חוסר מערובתם בכל הקשר לטבח הנוראי שקרה כאן ב-7 באוקטובר ולחטופים. לאחר הביקורות החלה קורל להעלות מדי פעם סרטונים לסטורי בלבד וסרג׳י עדיין שמר על שתיקה. הביקורות המשיכו, הזוג תרם סכום נאה למשפחות מפונות מהדרום וחולצות חתומות ע״י סרג׳י לילדי העוטף. אך למרות הכל, שוב קורל מועדת ומותקפת ברשת בהתאם.

מותקפת ברשת. קורל סימונוביץ' (אינסטגרם)מותקפת ברשת. קורל סימונוביץ' (אינסטגרם)

בזמן שלעומת אחרות לא עלה פוסט אחד מצד קורל לרשת החברתית המתייחס למלחמה, בסוף השבוע העלתה קורל רצף תמונות (בהן היא נראית שמחה למדי ברחובות ברצלונה) עם הבגדים למותג אותו היא מייצגת. ״כחול ׳נייבי׳ אומר שהחורף כבר כאן״, כתבה קורל מתחת לתמונות ותגובות הזעם של הישראלים לא איחרו להגיע.

הכעס ברשתות ממשיך. קורל סימונוביץ' (אינסטגרם)הכעס ברשתות ממשיך. קורל סימונוביץ' (אינסטגרם)

״היי, יש מלחמה זוכרת?״, ״או שאולי זה אומר שאת צריכה לשתף יותר מידע לגבי מה שקרה במדינה שלך לפני 42 יום?״, ״כחול נייבי אומר שאת צריכה לדבר למען המדינה שלך!״, ״איזה מנותקת, לא ייאמן, את מי מעניין במדינה שלך עכשיו אופנה או מה את לובשת?״, ״במקום שתשתמשי בכח שלך, חבל״, ״זה לא הזמן, המדינה עוד מדממת, חיילים שומרים על משפחתך שהשארת בארץ, מספיק להתעסק בדברים שטחיים״, “החורף כבר כאן, אבל הילדים עדיין שם, בעזה. כל הכבוד קורל, את יכולה להישאר בספרד לנצח”, ״נזכור הכל אחרי, מי תמך ומי שתק, מקווה שתתעוררי״ - הן רק חלק מהתגובות אשר קיבלה סימנוביץ׳, ומאז הפוסט עוד ממשיך לצבור ביקורות ללא סוף.

התגובות שספגה קורל (אינסטגרם)התגובות שספגה קורל (אינסטגרם)

במקביל, יש לא מעט תגובות של פרו-פלסטינים המציפים את הפוסט עם דגלי ופלסטין ודברי שנאה נגד ישראל, מה שגורם לכך שסימנוביץ׳ נותרה ללא אהדה משני צידי המתרס, מלבד תגובה אחת שיצאה להגנתה: ״חשוב לזכור שהיא גרה בספרד ויש שם אנטישמיות מלחיצה. אין לדעת מי השכנים שלה וכפי ששמנו לב הם יכולים להיות אלימים וזה מפחיד. היא מעלה מה שהיא יכולה במסגרת המצב הלא פשוט בו היא נמצאת״. ומה דעתכם?

התגובות שספגה קורל (אינסטגרם)התגובות שספגה קורל (אינסטגרם)
התגובות נגד קורל ברשת קורל (אינסטגרם)התגובות נגד קורל ברשת קורל (אינסטגרם)
התגובות נגד קורל באינסטגרם (אינסטגרם)התגובות נגד קורל באינסטגרם (אינסטגרם)
אזרחים זועמים על קורל (אינסטגרם)אזרחים זועמים על קורל (אינסטגרם)
"מנותקת". התגובות שספגה קורל (אינסטגרם)"מנותקת". התגובות שספגה קורל (אינסטגרם)
"זה לא הזמן". התגובות שספגה קורל (אינסטגרם)"זה לא הזמן". התגובות שספגה קורל (אינסטגרם)
קורל סימונוביץ' (אינסטגרם)קורל סימונוביץ' (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה