להיות ליגיונר בתקופה זו זה לא פשוט כלל. מצב האנטישמיות בעולם עלה והתבטאויות קשות נגד יהודים קורות בכל יום. לכן שחקנים רבים חוזרים לארץ, והיום התגלתה סיבתו של אחד כזה שכולכם מכירים.

ליאור רפאלוב (עמרי שטיין)ליאור רפאלוב (עמרי שטיין)

ליאור רפאלוב שב הביתה וחזר לשחק במדי מכבי חיפה שם גדל. הקהל שמח, המשפחה הייתה מאושרת והשחקן כמובן מרוצה בהחלט. אך מה הסיבה האמיתית לכך שהוא עזב את בלגיה למרות הצלחתו? היום אשתו גל חושפת את הסיפור האמיתי והמלא: “לא תכננתי לחזור לארץ בשנה הקרובה אבל לצערי היה לנו מקרה ספציפי עם אדריאן הבן שלי שמאוד זיעזע אותנו כמשפחה”.

גל רפאלוב (רדאד ג'בארה)גל רפאלוב (רדאד ג'בארה)

“הוא היה בבית ספר פלמי, חזר הביתה בוכה וסיפר שילדה מהכיתה ציירה את דגל פלסטין ודגל ישראל ועשתה איקס גדול על דגל ישראל ורשמי ‘פרי פלסטין’. היא דאגה יחד עם עוד ילדים לומר לאדריאן שהיהודים רעים ומלוכלכים. ניסיתי לא לחשוף את הילדים יותר מדי למה שקרה ב-7 באוקטובר אבל המקרה הזה חייב אותי לעשות איתם שיחה”.

גל וליאור רפאלוב (אינסטגרם)גל וליאור רפאלוב (אינסטגרם)

“כמובן עירבתי את ביה”ס במקרה ולומר לך שעשו עם זה משהו? לא בדיוק. זה המשיך והילדה העלתה לסנאפצ’ט דגלים של פלסטין ובכל יום זה גבר. הרגשתי לא בטוחה, לא דיברנו עברית בחוץ וחששתי לשלומם של הילדים בגלל שכולם יודעים מי זה ליאור ומי אנחנו כמשפחה יהודית. תוך שבוע ארזתי תיקים והזמנתי כרטיס כיוון אחד. אחרי 13 שנים זאת הפעם הראשונה שהילדים שלי ואני חווינו אנטישמיות”.

המגרש שלה: גל רפאלוב פותחת את הלב
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה