ליגיונר שנמצא במערכת יחסים רומנטית עם זמרת כבר יש לנו בביצה (עיין ערך דניאל פרץ ונועה קירל) ועכשיו יש מי שמנסה ללכת בדרכם?…בדקנו.

אוסקר גלוך מקדיש את השער לאפיק טרי ז"ל (טוויטר)אוסקר גלוך מקדיש את השער לאפיק טרי ז"ל (טוויטר)

כותרות רבות במדינה הכריזו כי השחקן הצעיר והמבטיח אוסקר גלוך המייצג אותנו בגאווה ברד בול זלצבורג, נמצא בזוגיות חדשה עם הזמרת מיקה משה שהגיעה עד לגמר האחרון של הכוכב הבא וזכתה במקום השלישי. אבל מדור גליצ’ים לא מדווח לכם לפני שהוא בודק לעומק, אז יצאנו לחקור ולבדוק וחזרנו עם תוצאות.

מיקה משה (אינסטגרם)מיקה משה (אינסטגרם)

אוסקר בן ה-20 ומיקה בת ה-16 וחצי מכפר בלום כמובן עוקבים אחד אחרי השני באינסטגרם החל מהתקופה האחרונה והיא אף פירגנה לו על כמה פוסטים כבר בחודש מרץ. משה אפילו הגדילה לעשות והחלה לעקוב אחרי חבריו הטובים של אוסקר ואחרי אחותו אשלי, והיא גם מקורבת לרוי רביבו וזוגתו שרי, לשיר זוארץ בתו של שינו ואפילו לינוי אשרם מאזינה לה באופן קבוע. אז מה עם אוסקר?

אוסקר גלוך (הטוויטר הרשמי של רד בול זלצבורג)אוסקר גלוך (הטוויטר הרשמי של רד בול זלצבורג)

אוסקר ומרום איפרגן האקסית נפרדו רק בחודש נובמבר האחרון וכרגע הוא שומר על פרופיל נמוך. הוא לא מגיב או עושה לייקים למיקה ברשתות ואין עדיין תיעוד של השניים. מיקה טרם טסה לאוסטריה ואוסקר עוד לא נכח באחת מהופעותיה (גם לא כשהיה בארץ) אבל נראה שעל פי הרשתות לפחות, בין השניים התפתחה קירבה. אז האם מדובר בזוגיות? עוד מוקדם לומר וההוכחות החותכות טרם הגיעו, כנראה שזה עדיין בהתפתחות אז אנחנו ניסינו לדבר עם ענבל הסוכנת של מיקה על כך והיא מסרה למדור: “אין תגובה בנושא”.
כמובן שאם יהיו התפתחויות בעניין אתם כבר יודעים היכן תמצאו אותם…

מיקה משה (אינסטגרם)מיקה משה (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה