ירין חסון ואילון אלמוג זכו להרבה תשומת לב על היחסים בינהם בעקבות הופעתה של ירין בריאליטי המצליח של השנה. עוקבים רבים שאלו את ירין שאלות לגבי הזוגיות שלה עם אילון, וקיבלו לא מעט טיפים וסיפורים אישיים.

ירין חסון ואילון אלמוג (רגב זרקה)ירין חסון ואילון אלמוג (רגב זרקה)

“אולי תופתעו לשמוע”, מספרת ירין. “אבל לי ולאילון לא היו פרידות במהלך הקשר. היו לנו תקופות פחות טובות שהיינו רבים מלא וזה היה מאוד קרוב לשם, אבל אני מאמינה בלהוריד אגו בקשר ולהילחם אחד על השני אם יש בסיס טוב. זוגיות זו עבודה! ומי שלא מבין את זה הוא בבעיה קשה. אם אילון ישחק בחו”ל ברור שאעבור איתו, והצעת נישואים? בעזרת השם, אני לא לחוצת חתונה כשיגיע יגיע”.

ירין חסון ואילון אלמוג (אינסטגרם)ירין חסון ואילון אלמוג (אינסטגרם)

“להגיד שלא עיצבן אותי שהשאיר לי כלים כמה ימים? עיצבן מאוד. אבל מקלילים מה נריב עכשיו? אילון כן עוזר בבית ויש לי אחלה גבר שגורם לי להרגיש מלכה, וזוגיות טובה מורכבת מחברות טובה, תקשורת שמניסיון פותרת הכל, להוריד אגו, להקליל כי לא צריך דרמות מכל דבר ולזכור שהדרך לליבו של גבר היא דרך הקיבה (צוחקת)”.

ירין ואילון אלמוג (אור גפן)ירין ואילון אלמוג (אור גפן)

“עשיתי טיול גדול עם אחותי במרכז אמריקה חודשיים וקצת. אני ואילון לא דיברנו המון כמו שחשבתי, אולי פעמיים ביום ושיחות קצרות בגלל הפרשי השעות. כן מכירים אנשים וכן יש פיתויים אבל צריך אופי וזוגיות חזקים. היה גם תיאום ציפיות, אין ספק שזה שיש חבר מגביל יותר אבל צריך לזכור שהטיול נגמר והזוגיות יותר חזקה. היה לי למה לחזור".

ירין חסון ואילון אלמוג (אינסטגרם)ירין חסון ואילון אלמוג (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה