היום השבעה באוקטובר, יום שלנצח ייזכר כיום הכי קשה בתולדות המדינה. ברחבי המדינה מציינים את היום הנורא בטקסי זיכרון שונים, אך ישנה משפחת אחת שהצטרפה למעגל השכול בדיוק אתמול, יום לפני היום הנורא.

אתמול שוב דווח על פיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע, מה שהצליח להחזיר את כל נשות הכדורגלנים להגיב בביקורת חמורה. נועה קירל כתבה: “מציאות בלתי נתפסת, עד מתי הלב יישבר שוב ושוב על עוד בשורה מזעזעת?”
שרית ביטון אשתו של דן ביטון הודתה: “אין מילים לתאר את מה שקורה לנו במדינה”. קארין אדרי הוסיפה: “שנה עברה וכלום לא השתנה, הם עדיין חיים בינינו”. מאי ורד אשתו של עידן ורד תקפה: “עוד יום, עוד פיגוע, עוד מחבל ‘ישראלי’, עוד נרצחת ועוד נפגעים. דבר לא משתנה! ואין אמונה! אין!!”

מאי ורד (אינסטגרם)מאי ורד (אינסטגרם)

גם מיה גוזלן אשתו של שובל גוזלן לא הסתירה את הייאוש: “כמה עוד נוכל להכיל? מתי יהיה אפשר לחיות כאן בלי בשורות קשות ובלי חרדה מתמדת? כמה כאב מדינה אחת יכולה להכיל? די כבר הלב גמור, חוק גירוש משפחות מחבלים וחוק עונש מוות למחבלים עכשיו! למה מחכים?!” ליאור גרצ’קין אשתו של מקס גרצ’קין הוסיפה: “מה יהיה כבר? נרצחה ילדה שעוד לא התחילה את החיים שלה, עד מתי ימשיכו כל הזוועות האלה?” ונוי מאיר אשתו של רז מאיר כתבה: “שמישהו יסביר לי איך לא מעיפים מפה את משפחות המחבלים או את כל מי שקשור, דיבר או מכיר מישהו?”

מיה גולדמן גוזלן (אינסטגרם)מיה גולדמן גוזלן (אינסטגרם)

קורל תורג’מן אשתו של אלון תורג’מן זעמה: “מה קורה במדינה שלנו מה? איפה בעולם עוד אנשים מפחדים להסתובב ברחוב כמו בישראל? צריך להעיף כל בדואי וכל ערבי מהמדינה הזו, אסור לחיות איתם ושלום בטח שלא יהיה!” וקים אור אזולאי סיכמה בעצב: “לחיות ברולטה רוסית. מתי זה ייפסק? מתי יהיה אפשר לצאת מהבית ולא לחשוש שיפגעו בך? שיהרגו אותך? שלא נאמר שמחבל רוצח אזרח מוודא הריגה ואז אנחנו מטפלים בו בבית החולים. מתי כבר יוציאו חוק עונש מוות למחבלים? מציינים שנה אבל במקום להרגיש בטוחים אנחנו בכוננות שיא. מה נסגר כאן?”

קים אור אזולאי (אינסטגרם)קים אור אזולאי (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה