את שיר דוידה פגשתי מיד לאחר עוד משחק בו בעלה, שחקן מכבי ת"א אושר דוידה כבש, ואין ספק שהיא הייתה בעננים. ישבנו לשיחה במסגרת הפינה 'מתי בפעם האחרונה' ושוחחנו על חיי הנישואים הטריים, על המלחמה ועל המודעות הנמוכה מאוד למחלה איתה היא מתמודדת.

שיר דוידה (חגי מיכאלי)שיר דוידה (חגי מיכאלי)

מתי בפעם האחרונה בכית?

"לפני חודשיים בחתונה שלנו. לפני החופה הייתי בהתמוטטות לא הצלחתי לזוז, ההורים שלי סחבו אותי ורעדתי. ממש בכיתי אבל בזכות זה השתחררתי. זו התרגשות שאי אפשר להסביר אותה. אבל זה נראה שעבר יותר זמן מחודשיים כי הוא לא פה, אולימפיאדה, מחנה אימונים, טיסות עם מכבי אז אני לא מרגישה שהתחתנו...מאז שהתחתנו היינו יחד בירח דבש וזהו לדעתי. הוא יותר עם עידו שחר מאשר איתי".

שיר ואושר דוידה (פרטי)שיר ואושר דוידה (פרטי)

מתי בפעם האחרונה הרגשת אושר אמיתי?

"קיבלתי גול גם ליום האהבה, איזו מתנה. כל גול שלו, אי אפשר להסביר במילים מה זה עושה לי בגוף, אני מחייכת שעה. כתבתי לך בפרטי באיזו דקה הוא נכנס וצדקתי, כתבתי מתי יכבוש והייתי קרובה, אני קצת מכשפה הרבה יעידו..."

שיר דוידה חושפת הכל בריאיון קורע ומרגש!

מתי בפעם האחרונה עשית משהו טוב בשביל מישהו אחר?

"יש לי מחלה לחיות, אפילו כשראיתי בים חולדה מתה בכיתי, למרות שאושר אמר 'איכס מה את בוכה'. אח"כ גוללתי בטיקטוק וראיתי כלב שהכיש אותו נחש, לא היה להם כסף והוא היה במצב קריטי אז ישר תרמתי. כל דבר שקשור לכלבים אני עוזרת תוך שניה".

מתי בפעם האחרונה הרגשת תקווה לגבי המצב במדינה?

"שאלה קשה. לדעתי לא הרגשתי. אולי רק בשבת חתן שלי, חזרו חלק מהחטופים וזה היה מטורף. הרב אמר לנו 'תראו מה עשיתם בשמיים', הרגשתי כאילו זה בזכותנו וזה ריגש אותי. אף אחד לא הכניס טלפון ויש מישהו שהוא בצבא אז הוא כל פעם יצא ושלחו לו הודעה. הוא סיפר לכולנו והיינו באוויר".

שיר דוידה (חגי מיכאלי)שיר דוידה (חגי מיכאלי)

מתי בפעם האחרונה הרגשת חזקה מעל הכל?

"לדעתי ברגע שהתחתנתי, הרגשתי שיש לי את הרוגע, השלווה ולא מעסיק אותי יותר שום דבר. גם כשנגיד רבתי עם חברה אושר אמר לי 'יש לי אותך אני לא צריך יותר מזה כלום' ואני אומרת לו אותו דבר. זה החוזק שלי אנחנו אותו דבר, אני מרגישה שהוא אני בגבר. אבל בלי קשר לוקח הרבה זמן עד שאני נפגעת".

מתי בפעם האחרונה חווית חרדה?

"ביום המקולל, ב-7 באוקטובר. היה לי התקף חרדה בקטע לא נורמלי. בבית של אמא שלי באשדוד אין לנו ממ"ד ואני ואושר היינו שם. כשזה התחיל קמנו ועשינו צחוקים שאלנו את מי עכשיו הרגנו, פתאום אושר מראה בטלגרם סרטון של מחבלים, אמא שלי טענה שזה לא אמיתי אבל אז גילינו שכן. ואנחנו קרובים, אם לא הנובה הם באשדוד, נכנסתי לחרדה ברמה שאני מדברת על זה עכשיו ודופק לי הלב. האזעקות היו בלי הפסקה ופחדתי לצאת למדרגות שלא יבוא מחבל, ביקשתי להישאר קרובה לדלת. בשלב מסוים היו בומים חזקים, יצאתי למדרגות עם כל השכנים, שמתי על עצמי שמיכה ושכבתי ליד המעלית רועדת, לבנה, אפטית לא שומעת מה אומרים, פחדתי שהם באים לפה ומה אני עושה? שמה את המקרר על הדלת ומה? חבר של אושר במד"א, אושר התייעץ איתו והוא פשוט אמר לו לתת לי סטירה כדי לעורר אותי, זה עזר לכמה שניות ואז קיללתי אותו...אני בחיים לא אשכח את ההרגשה הזו".

שיר דוידה (חגי מיכאלי)שיר דוידה (חגי מיכאלי)

מתי בפעם האחרונה העלית משהו נוצץ באינסטגרם והרגשת ההפך?

"במסיבת הרווקות שלי גילו משהו נורא על החטופים. אני לא ידעתי, הייתי בעננים, שתויה ולא מחוברת. קיבלתי תגובות של 'איך את יכולה לחגוג?' אבל לא ידעתי. מאז אני פחות מעלה דברים. פעם גם תייגתי את המאמנת שלי וכתבתי 'הרוצחת' ואמרו לי שזו מילה לא טובה להשתמש בה בימים כאלה, אבל אלה דברים שאת לא חושבת עליהם באותו רגע".

שיר דוידה במסיבת הרווקות (אינסטגרם)שיר דוידה במסיבת הרווקות (אינסטגרם)

מתי בפעם האחרונה התאכזבת מאדם קרוב?

"לפני חודש בערך זה עדיין טרי. עכשיו אני סבבה אבל בהתחלה היה לי קשה. זה מעסיק אותי מלא בראש, אני כל היום מוצאת את עצמי חושבת על זה ולא מבינה למה, אבל אני שמחה שזה קרה. אני במחשבה שאלוהים מסדר לי בול את מי שהוא רוצה שיהיה בחיים שלי".

שיר דוידה (חגי מיכאלי)שיר דוידה (חגי מיכאלי)

את אדם שבקלות סומך על אנשים?

"ממש לא, בכלל לא. ועד שזה קרה, חטפתי ביאוס. אבל רק לומדים מזה, אני לומדת מכל דבר שקורה לי בחיים".

מתי בפעם האחרונה לא היית שלמה עם משהו בעצמך?

"כל יום".

שיר דוידה (רדאד ג'בארה)שיר דוידה (רדאד ג'בארה)

מבחינתי זו שאלה חשובה כי את נראית טוב ועוקבות אחרייך בנות שעבורן בנות כמוך הן מודל היופי, וכשהן שומעות שגם את לפעמים לא שלמה עם עצמך זה איפשהו מרגיע.

"אז שכנעת אותי לשתף עכשיו, יש לי אנדומטריוזיס. זו מחלת מחזור, את תמיד עם בטן נפוחה וחצ'קונים, אם למישהי כואב 50% אז לי 200%, משתתקות לי הרגליים ואני לא מצליחה לעמוד, כאבי גב שאי אפשר להסביר במילים ברמה שאני מגיעה למיון לפעמים. יש לזה מודעות ממש קטנה, גם לא הצליחו לאבחן אותי. לאחרונה יש יותר נשים שמדברות על זה אבל רופאים לא רוצים להתעסק בזה כי קשה לאבחן ואין לזה תרופה, חוץ מניתוח שבו מנקים הדבקויות. ממליצה לכל מי שמרגישה את זה להיבדק".

מתי בפעם האחרונה היית גאה בעצמך ובבן הזוג שלך?

"בעצמי ייקח לי זמן לחשוב...שאלה טובה. קשה להעיד על עצמי. באושר אני גאה בכל דקה, גם בגולים שכובש באימון או במחמאות שמקבל מהמאמן, אני בעננים מזה. המקצוע הזה מטורף כל החיים שלי הם לפי הלו"ז שלו, בבלגיה לדוגמא היה לי סיוט ובנוסף הוא גם לא שיחק. אני גאה בעצמי אולי על זה שאני הולכת לכל משחק, בצפון, בדרום, בחו"ל, אני תמיד שם".

אושר דוידה ושיר (אינסטגרם)אושר דוידה ושיר (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה