חשבתם שחמישה שחקני כדורגל יתאחדו תחת המסר ‘אחדות, קבלה, שוויון וביטוי עצמי’ בזכות ג’ינס אחד? כי זה אכן קרה!

שחקני ליגת העל ללי קופר (שי תמיר)שחקני ליגת העל ללי קופר (שי תמיר)


 
מותג האופנה הבריטי לי קופר משיק בישראל קמפיין חברתי לרגל השקת קולקציית חורף 2025/26, תחת הסלוגן: UNITED BY DENIM. מדובר בקמפיין שיעלה בהשקעה של 700 אלף ש”ח וכולל מהלך המעביר מסר של אחדות, קבלה, שוויון, ביטוי עצמי וחיבור דרך פריט האופנה הנצחי ביותר: הג׳ינס. הסרט נפתח עם צעירה שנכנסת לאולם ישן בו מוצבת מכונת פליפר מסתורית. כשהיא מפעילה את המשחק, המסך מתעורר לחיים והופך לזירת אנרגיה מהפנטת שם מככבים חמישה משחקני כדורגל מקבוצות שונות ויריבות: שון גולדברג מכבי חיפה, רוי רביבו מכבי תל אביב, ירין לוי בית״ר ירושלים,  רן בנימין הפועל תל אביב ואמיר גנח הפועל באר שבע.

שחקני ליגת העל ללי קופר (שי תמיר)שחקני ליגת העל ללי קופר (שי תמיר)


 
גנית אלון סמנכל"ית השיווק של המותג מוסרת על המסר: "הקמפיין החדש מייצג את רוח המותג לי קופר. שחוגג אינדיבידואליות אבל מאמין באחדות. הוא חוצה קבוצות, ערים וזהויות, ומזכיר שדנים היא השפה הכי אוניברסלית שיש  כזו שמדברת חופש, שוויון וביטוי עצמי. בחרנו לחבר בין שחקנים מקבוצות שונות דווקא כדי להראות שמה שמאחד אותנו חזק יותר ממה שמפריד .ג’ינס הוא פריט שמלווה אנשים מכל תחומי החיים גברים ונשים, צעירים ובוגרים, מכל קצוות הארץ. הוא מייצג חיבור, חופש ואותנטיות  וזה בדיוק המסר שחשוב לנו להעביר בקמפיין”.

שחקני ליגת העל ללי קופר (שי תמיר)שחקני ליגת העל ללי קופר (שי תמיר)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה