דני אבדיה עשה העונה קפיצת מדרגה אדירה והפך לאחד השחקנים הטובים ב-NBA. כעת, כוכב הכדורסל הישראלי נכנס גם לעולם העסקים ומשיק מותג חלבון חדש בישראל, לו קרא בשמו של הכינוי אותו רכש בליגה הטובה בעולם – ‘TURBO’.
מטרתו של המותג החדש היא להביא את חוויית הספורט ושמירה על אורח חיים בריא לרמה גבוהה יותר. “TURBO משלב חלבון איכותי, טעם מעולה וערכים תזונתיים מצוינים ונולד מתוך חיבור טבעי לערכים שאבדיה מייצג – מצוינות, התמדה והישגיות, תוך שמירה על אורח חיים בריא ומאוזן”.
אבדיה הינו שותף מייסד המותג אשר לקח חלק פעיל והיה מעורב בפיתוח המותג, בבחירת הטעמים ובאיכות המוצרים, מתוך רצון להעניק לצרכנים חוויה אמיתית שמשקפת את הדרך המקצועית שבה הוא חי ופועל על המגרש ומחוצה לו.
דני אבדיה (יח"צ)הוא אמר: "השקת TURBO בישראל היא צעד משמעותי עבורי, הייתה לי הזכות לקחת חלק ולהיות מעורב עד הפרט הכי קטן בפיתוח המוצרים שפותחו בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לאורך כל הדרך שמתי דגש על יצירת מוצר שישרת את הקהל רחב ויעניק מענה אמיתי לצרכים תזונתיים, לצד חווית טעם גבוהה. עבדנו הרבה זמן כדי להגיע לתוצאה המושלמת ואני מאמין שהמוצרים יביאו בשורה אמיתית בישראל".
לצידו עומדים שותפים מקצועיים – מיכאל אוסדון, עופר שאלתיאל ואלי זילברמן, בעלי חברת ראיטו – ברת סטארט-אפ המשתמשת בטכנולוגיה ודאטה לזיהוי טרנדים עולמיים ולהבאתם למדפים במהירות, באיכות גבוהה ובטעמים מצוינים. המהלך כולו מתקיים בשיתוף פעולה עם מתן סימן-טוב וסוכנות ייצוג 1 שמייצגים ומובילים את פעילותו של אבדיה בארץ ובעולם.
דני אבדיה (אינסטגרם)מותג TURBO יציע מגוון מוצרי חלבון חדשים ומזינים עם דגש על חלבון איכותי ורכיבים טבעיים: הסדרה הראשונה שתושק בישראל היא סדרת גלידות חלבון איכותיות עם 17 גרם חלבון, המבוססת על חלב ושמנת, ללא תוספת סוכר, המשלבת בין ערכים תזונתיים מצוינים ומרקם קרמי עשיר כאשר לאף אחד מהמוצרים אין מדבקות אדומות של סוכר או שומן רווי.
סדרת הגלידות תכלול שלושה טעמים שונים לבחירה: וניל מדגסקר, שוקולד ואגוז לוז ומנגו מאיה ומכילה בין 150-175 קלוריות ל-100 גרם בלבד.
גלידת TURBO (אפיק גבאי)הכינוי TURBO ('טורבו') ליווה את דני ב-NBA ומגלם את סגנון המשחק שלו, ריצות ארוכות coast-to-coast, אנרגיה בלתי נגמרת והיכולת להאיץ ברגע ולהשתלט על המשחק. מותג החלבון TURBO הוא ההמשך הטבעי למי שרוצה להעלות הילוך עוצמתי בכל יום שלו.
מחיר מומלץ לצרכן: 24-28 ש”ח.
הגלידות ישווקו ברשתות השיווק המובחרות טיב טעם, קרפור, סופר יודה, וולט מרקט ועוד.