במהלך הקלאסיקו האחרון שהתקיים בין ברצלונה לריאל מדריד, המותג העולמי Beko למוצרי החשמל, המוביל ונותן החסות של ברצלונה, ויתר על הלוגו שלו המופיע על שרוולי כוכבי הקבוצה עבור מטרה נעלה.

השחקנים הופיעו כשעל שרוולי חולצתם מופיע הכיתוב: "Eat Like a Pro" – קמפיין המעודד תומכים מכל העולם לפרסם את הרגלי האכילה הבריאים שלהם ובכך zv יעזור ל-Beko לגייס מיליון יורו עבור פעילות בנושא של ארגון יוניסף. 

כל הכבוד!

Eat It Like a Pro (אינסטגרם)Eat It Like a Pro (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה