לקראת מונדיאל 2018 מובילות דעת קהל הצטלמו בגרסת כדוררגל לקמפיין של רשת נעלי TOGO בשיתוף עמותת לא לאלימות..
רשת נעלי TOGO בשיתוף עמותת "לא לאלימות" בפרויקט צילומים ייחודי שבו מצולמות מובילי דעת קהל כחלק מקמפיין להעלאת המודעות לאלימות במשפחה. קמפיין עלה ברשתות חברתיות כחלק מהעלאת המודעות הציבורית לאלימות במשפחה .
המדור החליט לפרגן לכל אוהבות הכדורגל, במיוחד לאחר שמדובר בנושא חשוב ובמיוחד שמי שהובילה את הקמפיין הקודם הייתה לא אחרת מאשר רשיר אלמליח..