הם מפורסמים, מתוקים, מרוויחים (רובם בכל אופן) ומוכשרים. אז איך זה שהם עדיין רווקים?! אתם יודעים מה אומרים על כדורגלנים, מאחורי כל בועט מצליח עומדת דוגמנית שעזרה לו קצת. 

זה עבד לברק יצחקי עד שפרש, רמי גרשון ונטע, דוד קלטינס ושרון והרשימה עוד ארוכה... אז, מה קרה לגיא מלמד, ניב זריהן ומיכאל אוחנה? שאלה טובה… אולי הגליץ’ הזה ישנה את הסטטוס שלהם לקראת העונה החדשה!

רווקי ליגת העל (מערכת ONE)רווקי ליגת העל (מערכת ONE)

הרווק הראשון – גיא מלמד. אנחנו עוד לא יודעים איך זה שהוא לא נחטף. עם הקרע שכמעט השבית אותו לפתיחת העונה, המדור היה בטוח שמישהי תעמוד לצידו לפחות בשעות הפנאי, אבל החלוץ המוכשר עדיין רווק, וזו שאלה שמרחפת באוויר. איך ולמה? אולי הגליץ’ הזה יביא לו אהבה לקראת עונת 2019/20…

גיא מלמד (מערכת ONE)גיא מלמד (מערכת ONE)

קבלו את מיכאל אוחנה – הפצוע התורן החזיק באהבה מתוקה עד לא מזמן, מעודדת של הצהובים-כחולים בכלל, אבל אחרי שלוש שנים זה נגמר והוא חזר פצוע לשוק הרווקים. יש לנו תחושה שלא לעוד הרבה זמן…

מיכאל אוחנה (חגי מיכאלי)מיכאל אוחנה (חגי מיכאלי)

גם ניב זריהן ישן כרגע באלכסון. החלוץ שרק לפני שבוע וקצת כבש צמד בליגה האירופית עדיין פנוי להובלות, ואחרי סקר מעמיק שעשינו הוא גם בין הבודדים בעיר הדרומית שהמצב עדיין תקף לגביו, אז מי חוטפת את הכדורגלן הכישרוני?

ניב זריהן (חגי מיכאלי)ניב זריהן (חגי מיכאלי)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה