כבר שלושה שבועות שאסי בוזגלו נמצא בהישרדות VIP, ולמי שהכי קשה זה לאשתו כמובן, עדי… אז היא החליטה לספר מה עובר עליה…

“כל המשפחה בדרך לירושלים בום טלפון ״אסי מדבר רועי מהפקה של הישרדות vip... מה שלומך? ״אני ואסי מתסכלים אחד על השני ומחייכים. אני מחייכת ורועי ממשיך..״, אסי רוצים אותך להישרדות!״. ואני מיד עם הראש מסמנת לאסי ברוררר! הם קבעו פגישה ואסי מנתק את הטלפון ומיד שואל אותי את דעתי ואני ברור חיים שלי תפור עלייך! לך על זה, חוויה חד פעמית הכי מאתגרת ומכשלת שיש! ידענו מיד שזה אסי! הוא פייטר, חברותי, מנהיג וכל מה ששורד צריך. תקופה קשה לשמור בבטן 3 חודשים בלי שידעו ואז מגיע הרגע..

השורד שלה... (אינסטגרם)השורד שלה... (אינסטגרם)

“הראש מבין שזה הולך לקרות אבל הלב מדחיק את הרגשות.. ואז מגיע יום הנסיעה 20.8.19 בוקר של בכי מתחילה להפנים שזה קורה ומהיום אני לבד.. הכנות אחרונות, נפרדים מהילדים ויאללה לשדה... כל הדרך מנסים לחייך ולהספיק להגיד אחד לשני הכל! שלא נשכח, המילים לא יוצאות הדמעות חונקות ... יורדים נפרדים. וזה השלב שלי, מתחילה ההישרדות שלי. הילדים איתי לבד, כל אחד מתחיל מסגרת חדשה, אייר חטיבה לאו כיתה ב ומילאן גן חובה”.

מתגעגעת יותר מדי... (אינסטגרם)מתגעגעת יותר מדי... (אינסטגרם)

“עוברים הימים משתדלת להיות עסוקה אבל בלילות הכל צף ושוב בוכה נזכרת בו ומתמלאת געגועים עזים, והמחשבות גומרות... מה איתו? קר לו? עקיצות? געגועים? רעב? נגמרת מזה לא יכולה לישון... ימים שלמים הולכת זומבי לעבודה כי חייבים להמשיך בשגרה! השגרה היא חיינו. היום אני שלושה שבועות כמעטבלעדיו והקושי רק גודל.. מתפללת לאלוהים שישמור לי עליו

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה