כמו כולם שמעתי את הבשורות העצובות על עזיבת אלונה ברקת. אני בטוח שזו לא המילה האחרונה ואלונה כן תהיה הבעלים של הפועל באר שבע בסופו של דבר, אבל אני יכול להבין אותה שמרגישה שהשחקנים, שהיא נתנה להם כל כך הרבה במשך שנים, עושים נגדה מרד, אין לה טעם להישאר עוד במועדון כזה.

השחקנים וכל העובדים במשק ואני לא מדבר רק על הפועל ב"ש, אלא כלל השחקנים במדינת ישראל צרכים להבין שבעלי הקבוצות קיבלו בעסקים האישיים שלהם סטירת לכי מצלצלת. כולם כרגע בלחץ אטומי, אף אחד לא יודע מה מוביל יום, ואני מצפה מכלל שחקני ישראל להתחשב בימים קשים אלה בבעלי הקבוצות. אחרת כשנצא מהמשבר הזה בעוד כמה חודשים, אתם השחקנים תמצאו את המועדונים שלכם בלי בעלי בית.

הרי בבקרה התקציבית בעלי הקבוצות מחייבים רק עד סוף העונה ולא מעבר לכך, ואם לא תהיה התחשבות מצד השחקנים, כל העסק הזה יתמוטט. כמו כן, שחקנים בקבוצות הגדולות מרוויחים בממוצע כ-200 אלף דולר לעונה ואף יותר, לא יקרה כלום אם במשבר הכלכלי הגדול ביותר בהיסטוריה, הם יסכימו לקצץ כ-30% לאורך החוזה שלהם.

שחקני ב"ש (חגי מיכאלי)שחקני ב"ש (חגי מיכאלי)

אני יכול לומר בפה מלא שהלוואי על כל עם ישראל שהיו מקצצים להם 30% מ-20 אלף דולר ויותר בחודש, אני בטוח שכל אחד שקורא את הטור הזה היה אומר אמן. בנוסף, אני יכול לתת דוגמה אישית, גם אני עובד במקום עבודה וגם אני מרוויח הרבה כסף. כאשר התקשרו אלי הבעלים וביקשו ממני להתחשב במצב, גם בטלוויזיה וגם ברדיו, וגם בכל מקום שיש, הסכמתי מידית להורדה משמעותית ולפני שניתקתי את הטלפון הוספתי – תודה רבה. כי כל אחד צריך להבין שאם לא נשמור על המעסיקים שלנו, בעוד כמה חודשים נשאר בלי כלום, קרחים מפה ומשם.

אני מצדיק את אלונה וחושב שהיא רק הסנונית הראשונה. אם שחקני הכדורגל לא יתפשרו, הבא בתור יהיה יואב כץ ואחריו עוד הרבה יינטשו את הכדורגל, כי זה עסק לא מרוויח ובמשך שנים הם נותנים מכספם עשרות מיליונים ואף יותר, בשביל שכולם ייהנו מכדורגל. אין ספק זהו המשבר הגדול ביותר שידע העולם מאז מלחמת העולם השנייה, יכול להיות שכלכלית זהו משבר גדול יותר, כולם צרכים לתת פה יד, אחרת נתרסק.

יואב כץ (עמית מצפה)יואב כץ (עמית מצפה)

אני מצפה משחקני ב"ש להתעשת על עצמם, כאשר הקפטן יתקשר לאלונה יתנצל, ויבקש ממנה לחזור כמובן בהסמכה על מה שהיא הציעה. אחרת בשנה הבאה, לא יהיה מי שישלם להם את השכר והם יישארו בלי כלום. כל הכבוד לכל הקבוצות האחרות, לאלה שכן הסדירו עד כה את נושא הקיצוץ, אני בטוח שזו ירידה לצורך עלייה. נקווה שכל מי שלא הסתדרו עד כה, יחתמו בקרוב על חוזי קיצוץ ונצא בעוד חודשיים-שלושה לדרך חדשה. למרות שהכדורגל לא משהו, אנחנו עדיין אוהבים אותו הכי בעולם.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה