ככל שמועד ההעברות של השחקנים באירופה התקרב לסיומו בקיץ 2019, כך גברו השמועות שברגע האחרון נקבל סנסציה שהייתה גדולה יותר רק מהעזיבה של ניימאר את ברצלונה – חזרה שלו אליה. הברזילאי לא הפסיק לשגר מסרים נסתרים (ובתוך העונה אף הצהיר מפורשות שרצה לשוב לאקסית), אבל בסופו של דבר המעבר לא יצא אל הפועל, וחבל.

חבל לפאריס סן ז’רמן ולקהל שלה שכוכב בסדר גודל כזה משחק שם אבל לא רוצה להיות בקבוצה, חבל לקטאלונים שהעונה יותר מתמיד סובלים בחלק ההתקפי וחבל בעיקר לקיצוני בעצמו, שמבזבז עוד עונה בה אמנם כנראה יזכה באליפות בליגה שלא נחשבת ליוקרתית, אבל לא יוכל לשים את ידיו על הגביע עם האוזניים הגדולות (בלי קשר לדחיית המפעל בגלל נגיף הקורונה).

בתקופה האחרונה אחרי הפסקת הליגות ומתוך מחשבה שיש אפשרות קטנה אך קיימת שהעונה הזאת תופסק לגמרי, צצו מחדש השמועות על שובו של הברזילאי לקאמפ נואו. ניימאר עצמו יוכל לנצל את זה שמחירו יירד בגלל המשבר הכלכלי, ולמרות היחסים הלא טובים עם חברי ההנהלה של בארסה, הנשיא ג’וספ מריה ברתומאו הצהיר מפורשות שהדלת לא סגורה בפני הכוכב.

הקיצוני הביע לאחרונה את תסכולו, והודה שבשתי העונות האחרונות שלו בפ.ס.ז’ (מתוך 3 בלבד בקבוצה) הוא חש תסכול רב בעקבות כמות הפציעות מהן סבל והרגיש כי הוא לא ממצה את הכישרון שלו. ניימאר אמנם משחק קצת יותר העונה, אבל הוא לא מפסיק להסתבך על המגרש ומחוצה לו, נראה מאוד עצבני, לא מרוכז ומנסה רק להשתיק מבקרים במקום ליהנות ולחייך על הדשא.

הכוכב בעצמו יודע עמוק בפנים שהדרך היחידה שלו לחזור לחייך ולשחק ביכולת שיא היא לחזור לברצלונה, גם אם זה אומר להיות שנה-שנתיים “הצל של ליאו מסי” – אחת מהסיבות שעזב מלכתחילה. התיאום של השניים על המגרש הוא משהו שלא נראה כמותו מעולם, והפרעוש כבר הצהיר לא אחת שהוא מתגעגע וקיבל תשובה הדדית. אם הם יתאחדו בקיץ, זה יוכל גם לפגוע בעקיפין בריאל מדריד, שלא תשחרר את קיליאן אמבפה אם תשחרר את הברזילאי כי אז היא תאבד את שני המובילים שלה בחלון העברות אחד.

בתקשורת בקטאלוניה עושים הכול כדי לתת לניימאר את ה”פוש” שהוא צריך כדי לחזור ללבוש את המדים האדומים כחולים, וקשה להאמין שהוא מתעלם מכל הכותרות סביבו. פאריס כמעט נשברה בקיץ שעבר כשהמנהל המקצועי לאונרדו אמר שהוא מוכן לנהל משא ומתן לגבי הכוכב, והקיץ ברצלונה תוכל למכור את פיליפה קוטיניו (אמנם בהפסד ענק, ובכל זאת), להשיג את הסכום הנדרש ולהנחית אצלה שוב את הסגן של מסי כשהוא בן 28, גיל שהוא השיא של כדורגלן. אם הצדדים יחכו – עוד עונה של הקיצוני בצרפת תגרום לו לא רק לא להיות מחוץ להצבעה לכדור הזהב כמו ב-2019, אלא גם תוציא אותו מהטופ של השחקנים בעולם באופן סופי. 

הכתוב הוא טור דעה.

ניימאר עם ליאו מסי. כולם רוצים לראות את התמונה הזאת שוב (רויטרס)ניימאר עם ליאו מסי. כולם רוצים לראות את התמונה הזאת שוב (רויטרס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה